Czy stawiasz Huaweia na równi z Apple'em, Samsungiem, LG i innymi renomowanymi markami? [Ankieta]

Czy stawiasz Huaweia na równi z Apple'em, Samsungiem, LG i innymi renomowanymi markami? [Ankieta]02.12.2015 01:17
Huawei
Źródło zdjęć: © Shutterstock

Huawei - producent atrakcyjnych cenowo chińczyków czy jedna z czołowych marek? Jakie macie podejście do tej firmy?

Wczoraj przeglądaliśmy z Jankiem Blinstrubem smartfony z różnych przedziałów cenowych. Porównywaliśmy niedrogiego smartfona Huaweia z jakimś b-brandem. Pod względem specyfikacji ten pierwszy wypadł gorzej, więc zaczęliśmy się zastanawiać, czy cokolwiek za nim przemawia. W pewnym momencie stwierdziłem, że stoi za nim marka. Janek słusznie zauważył, że gdybym napisał coś takiego jeszcze dwa lata temu, to zabiłby mnie śmiechem.

No właśnie - czy logo Huawei na obudowie jest już czymś, co ma prawo podbić cenę urządzenia? Choć sprzedażowo Chińczycy od dawna radzą sobie bardzo dobrze - głównie za sprawą dużej popularności w Państwie Środka - w naszej części świata pozostawali w cieniu. Nie ukrywam, że sam jeszcze do niedawna patrzyłem na Huaweia trochę jak na producenta drugiej kategorii. Po jednej stronie widziałem smartfony Apple'a, Samsunga, LG, Sony, HTC czy Motoroli, a po drugiej właśnie Huaweia czy ZTE. Niby dość znane, ale jednocześnie warte uwagi w zasadzie tylko za sprawą cenowej konkurencyjności.

Robert Lewandowski został ambasadorem Huaweia
Robert Lewandowski został ambasadorem Huaweia

Nie da się jednak nie zauważyć, że w ostatnim czasie Huawei wyrósł na znacznie poważniejszego gracza, który ma do zaoferowania coś więcej niż produkty z łatką "jak na tę cenę ujdzie". Janek przez wiele miesięcy używał Mate'a 7 prywatnie i bardzo go sobie chwalił. Mate S celuje w tę samą półkę cenową, co flagowce liderów rynku (2799 zł). Ambasadorem marki został Robert Lewandowski. W mojej opinii znamienny jest także fakt, że Huawei otrzymał nexusowe błogosławieństwo od samego Google'a, a przy produkcji Nexusów wyszukiwarkowy gigant nigdy nie współpracował z byle kim.

Nexus 6P
Nexus 6P

A jak Wy się zapatrujecie na Huaweia? Czy Waszym zdaniem firma zapracowała sobie na to, by uznawać ją za renomowaną markę? Czy jej logo ma prawo podbić cenę produktu? Ankietę i komentarze oddajemy do Waszej dyspozycji.

[polldaddy]9208189[/polldaddy]

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.