Samsung znowu nabija się z iPhone'a. Za co tym razem?

Samsung znowu nabija się z iPhone'a. Za co tym razem?04.07.2014 13:25
Źródło zdjęć: © youtube.com

Samsung opublikował nową reklamę Galaxy S5, w której - podobnie jak za starych czasów - oberwało się iPhone'owi. Za co?

Z głośną kampanią wyśmiewającą produkty Apple'a Samsung ruszył w drugiej połowie 2011 roku, czyli krótko po premierze modelu Galaxy S II na amerykańskim rynku. Jeden z pierwszych spotów możecie obejrzeć poniżej.

Tym razem Koreańczycy wzięli na celownik iPhone'a 5s i jego baterię, pokazując jego użytkowników nierozstających się z ładowarkami. Przy okazji nie omieszkali wspomnieć o trybie Ultra Power Saving Mode i wymiennej baterii, którą może się poszczycić Galaxy S5.

Trzeba przyznać, że reklama jest całkiem zabawna. Czy przedstawione w niej sytuacje mają odzwierciedlenie w rzeczywistości? Szczegółowe testy baterii obu urządzeń przeprowadziła GSMArena, a oto wyniki:

Rozmowy głosowe

  • Galaxy S5 - 21 godzin i 20 minut
  • iPhone 5s - 10 godzin i 46 minut

Odtwarzanie wideo

  • Galaxy S5 - 11 godzin i 5 minut
  • iPhone 5s - 10 godzin i 31 minut

Przeglądanie sieci

  • Galaxy S5 - 9 godzin i 36 minut
  • iPhone 5s - 9 godzin i 58 minut

Jak widać, przy włączonym ekranie wyniki są porównywalne (Galaxy S5 pozwala minimalnie dłużej oglądać wideo, a iPhone 5s nieco dłużej przeglądać sieć). To nie powinno nikogo dziwić, wszak flagowiec Samsunga co prawda ma znacznie pojemniejszą baterię, ale musi ona wykarmienić znacznie większy ekran o wyższej rozdzielczości. S-piątka pokazuje jednak pazur podczas prowadzenia rozmów głosowych. Wtedy wyświetlacz jest wygaszony, a moduły łączności mają do dyspozycji niemal dwukrotnie pojemniejsze ogniwo (2800 mAh vs 1540 mAh).

Nie można również zapomnieć o niewątpliwych zaletach, jakimi są możliwość ręcznej wymiany baterii i wspomniany tryb Ultra Power Saving Mode pozwalający w sytuacjach kryzysowych na znaczne wydłużenie czasu pracy urządzenia. Jakkolwiek by zatem nie patrzeć, pod względem baterii Galaxy S5 wypada niezaprzeczalnie lepiej, więc reklamę możemy uznać za trafną.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.