iPlus na kartę – ładujesz i surfujesz

iPlus na kartę – ładujesz i surfujesz28.11.2010 11:30
iPlus - mobilny internet Plusa z bonusem!
Kira Czarczyńska

Mobilny dostęp Internetu na kartę ciągle zyskuje na popularności. Głównie dlatego, że użytkownika nie wiąże z operatorem terminowa umowa, może więc zmieniać oferty, kiedy chce. Nic więc dziwnego, że operatorzy starają się przekonać klientów, aby korzystali właśnie z ich propozycji. iPlus premiuje obecnie wybór własnej oferty bonusowymi pakietami danych.

Sieć komórkowa Plus wprowadza nową promocją dla użytkowników taryfy iPlus na kartę - mobilnego Internetu w systemie pre-paid. Zasilenia konta będą teraz premiowane dodatkowymi limitami transmisji danych, zależnymi od kwoty doładowania.

Cennik promocji Ładujesz i Surfujesz oraz bonusy za zasilenia

iPlus - bonusy za doładowania
iPlus - bonusy za doładowania

W celu aktywacji promocji należy:

  • Wpisać krótki kod 13611*01# - wpisz kod w aplikacji iPlus Manager (od wersji 2.2), wybierając w menu iPlus na kartę opcję \wprowadź dowolny kod\ lub przełóż kartę do telefonu w sieci Plus i potwierdź wpisany kod przyciskając zadzwoń.
  • Skorzystać z serwisu Plus online. Zaloguj się tutaj tutaj, następnie wybierz Usługi i pakiety i w pozycji \Promocje\ włącz iPlus na kartę - ładujesz i surfujesz.

Jak doładować iPlus na kartę?

  • przez internet, na stronie: www.zasilenia.simplus.pl;
  • z telefonu sieci Plus - wystarczy wpisać kod: 123TELEKOD*NR_TELEFONU# i nacisnąć przycisk zadzwoń. NR_TELEFONU to numer karty iPlus na kartę;
  • telekartą Simplus;
  • z dowolnego telefonu komórkowego lub stacjonarnego, dzwoniąc pod numer (22) 426 5555 i postępując zgodnie ze wskazówkami;
  • jeśli karta iPlus na kartę jest już w telefonie Plus, wystarczy wpisać kod: 123TELEKOD# lub zadzwonić pod nr 5555 i postępować zgodnie ze wskazówkami;
  • w bankomatach oznaczonych Simplus;
  • gotówką lub kartą kredytową w specjalnie oznaczonych punktach (m.in. e-Pay, Via, telePOMPKA).

Jak sprawdzić stan konta?

Informacja o stanie konta iPlus na kartę dostępna na wyświetlaczu telefonu. Jeśli karta znajduje się w modemie, stan konta można sprawdzić za pomocą aplikacji iPlus Manager (polecenie "Dostępny limit") lub w serwisie Plus online.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.