Jak być fanboyem Apple'a - kompletny poradnik

Jak być fanboyem Apple'a - kompletny poradnik11.05.2018 09:55
Klatka z reklamy Lumii 920

Masz iPhone'a i jesteś gotowy oddać za niego życie? Jesteś na dobrej drodze, by zostać prawdziwym fanboyem. Poniżej garść porad, które pomogą ci osiągnąć wymarzony cel.

  1. Traktuj Apple'a jak członka rodziny

Apple to firma złożona z całkowicie obcych dla ciebie ludzi, którzy chcą od ciebie wyciągnąć jak najwięcej pieniędzy, żeby było ich stać na nowe jachty i wille z basenem. iPhone to zwykły przedmiot codziennego użytku produkowany przez Chińczyków, którzy nie mają pojęcia o twoim istnieniu. Gdy masz tego świadomość, bronienie Apple'a własną piersią jest trudne i wymaga samozaparcia, bo nikt ci nigdy nawet za to nie podziękuje. Na szczęście istnieje proste ćwiczenie myślowe, które ułatwi ci to zadanie.

Wyobraź sobie, że Apple to twoja siostra. Wiesz jak to jest z siostrą - możesz od czasu do czasu rzucić w jej kierunku jakąś docinkę, ale nigdy nie pozwolisz, by ktokolwiek cię wyręczał. Gdy zatem ktoś krytykuje wysokie ceny produktów Apple'a czy słabą baterię iPhone'a, traktuj to tak, jakby obrażał twoją siostrę. Dzięki temu łatwiej będzie ci zaangażować się emocjonalnie, a kontrargumenty ułożą się w twojej głowie same.

  1. Wmawiaj sobie, że wady to zalety

iPhone - jak każdy przedmiot na świecie - ma swoje wady i zalety. Jeśli jednak chcesz być prawdziwym fanboyem, nie możesz dopuszczać istnienia tych pierwszych do swojej świadomości.

Nie jest to łatwe, bo oczywiście nie możesz udawać, że iPhone ma slot na kartę pamięci. Zamiast tego wmów sobie, że to zaleta. Musiałeś dopłacić 500 zł do wariantu z większą ilością pamięci? Doskonale. Zostało ci mniej pieniędzy na alkohol, więc będziesz zdrowszy. I jak tu nie kochać Apple'a?

Poniżej kilka przykładów wad zamienionych w zalety.

  • Słaba bateria? Dzięki temu iPhone zwiększa twoją produktywność, bo wyciągasz go tylko wtedy, gdy potrzebujesz i nie tracisz czasu na głupoty.
  • Brak multi-window? Ta funkcja w telefonie to wada, bo drugie okno z aplikacją tylko niepotrzebnie rozprasza.
  • Mało pamięci? Genialnie - nie będziesz marnował miejsca na niepotrzebne aplikacje i zdjęcia, co pozwoli ci się skupić na tym, co najważniejsze.

Czasami trudno jest wymyślić wiarygodny argument. Gdy ktoś wytyka jakiś brak, najbezpieczniej odpowiedzieć "a po co ci to? Mnie to niepotrzebne.". To sprawdza się w każdej sytuacji.

[b]Ważna uwaga:[/b] to, że oczywista wada jest zaletą, musisz wmówić nie tylko androidowcom, ale i przede wszystkim sobie. W przeciwnym wypadku będziesz mało wiarygodny.

  1. Pamiętaj: iUżytkownik, który nie jest fanatykiem, to twój wróg

Może się wydawać, że najbardziej powinieneś nienawidzić androidowców, ale to nieprawda. Największy wróg czai się tuż przy tobie.

Po świecie chodzi wiele osób, które z różnych względów używają iUrządzeń, ale są świadomi ich wad i nie daliby się za ten sprzęt pokroić. Tacy są najgorsi. O ile bowiem androidowcy mogą tylko teoretyzować o wadach iPhone'ów, co pozwala łatwo odbić piłeczkę ("nie masz ajfona to się nie wypowiadaj"), o tyle ci drudzy mogą dysponować zdjęciami, zrzutami ekranu i innymi dowodami świadczącymi o tym, że iPhone'y i iPady nie są idealne. Aby poradzić sobie z takimi oponentami, skorzystaj ze wskazówek z punktu nr 2.

  1. Chwal tylko te technologie i rozwiązania, z których korzysta Apple

Projektowanie iPhone'a - jak każdego innego przedmiotu - zaczyna się w arkuszu kalkulacyjnym, bo najpierw mądre głowy muszą sprawdzić, po które komponenty opłaca się sięgnąć, a po które jeszcze nie. Androidowcy za żadne skarby świata nie mogą się o tym dowiedzieć, dlatego przekonuj ich, że to, z czego korzysta Apple, jest najlepsze.

Apple Store - podczas każdej wycieczki zagranicznej powinieneś zrobić sobie pod nim zdjęcie i wrzucić je na Facebooka
Apple Store - podczas każdej wycieczki zagranicznej powinieneś zrobić sobie pod nim zdjęcie i wrzucić je na Facebooka

Pamiętaj - OLED-y aż do 2017 roku ssały. Stały się lepsze od LCD dopiero, gdy do sprzedaży trafił iPhone X. Ani dnia wcześniej.

  1. Pamiętaj, że każdy telefon na świecie jest dowodem na do, że iPhone jest super

Każdą, ale to każdą dyskusję o jakimkolwiek telefonie zawsze sprowadzaj do tematu iPhone'a udowadniając, że jest lepszy. Istnieją trzy scenariusze:

  • telefon ma funkcję, którą Apple miał wcześniej - skrytykuj jego producenta za to, że kopiuje Apple'a i nie potrafi nic wymyślić sam;
  • telefon miał jakąś funkcję przed iPhone'em - wyjaśnij oponentom, że Apple nie skopiował, tylko zrobił to lepiej;
  • telefon ma funkcję, której iPhone nie ma - przekonaj siebie i wszystkich dookoła, że to rozwiązanie jest niepotrzebne.

Na koniec zadanie domowe

Wykaż się kreatywnością i napisz, dlaczego ten poradnik nie ma sensu, bo Apple i produkowane przez tę firmę urządzenia są idealne. Jeśli ci się uda, brawo - jesteś prawdziwym fanboyem.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.