Jeden Plus zamiast kilku marek - nowa strategia sieci

Jeden Plus zamiast kilku marek - nowa strategia sieci12.05.2011 21:15
Kto kupi udziały Plusa?
Kira Czarczyńska

Ciąg dalszy generalnych zmian w Polkomtelu. Skoro odświeżanie wizerunku jest już mniej więcej ustalone, nadszedł czas na przebudowanie dotychczasowej oferty. Nie jestem pewna, czy klientom ofert pre-paid Plusa spodobają się nowe porządki, ale na pewno będzie teraz zupełnie inaczej...

Ciąg dalszy generalnych zmian w Polkomtelu. Skoro odświeżanie wizerunku jest już mniej więcej ustalone, nadszedł czas na przebudowanie dotychczasowej oferty. Nie jestem pewna, czy klientom ofert pre-paid Plusa spodobają się nowe porządki, ale na pewno będzie teraz zupełnie inaczej...

Plus na stronach swojego biura prasowego zapewnia, że stawia klientów w centrum swojej uwagi i wysiłków i planuje kreować dla nich rozwiązania, które "wyprzedzą oczekiwania i pozytywnie ich zaskoczą". Nie jest to w zasadzie nic nowego - zmienia się jednak diametralnie rozumienie tej dbałości.

Dotychczas filozofia Plusa nakazywała tworzyć nie tylko odrębne taryfy i oferty, ale i osobne marki dla konkretnych grup klientów. Tak powstał na przykład iPlus kierowany do osób korzystających często i intensywnie z Internetu, czy 36i6 stworzona specjalnie dla młodzieży.

Nowy plan działania zapowiada odwrót

Nie będzie już podziałów - Plus stawia na integrację. Jak tłumaczy Jarosław Bauc, prezes Polkomtela:

75 proc. transakcji, jakie wykonują sprzedawcy, to operacje na naszej własnej bazie abonentów. Tylko niewielka część tych zdarzeń to sprzedaż usług nowym klientom.

Pomysł jest prosty: połączyć dotychczasowe marki Plusa i utworzyć jednolity, silny wizerunek operatora mającego szeroką i dostosowaną do różnych grup klientów ofertę.

Mniej marek, szersza oferta

W tej chwili oferta Plusa rozbita jest na kilka marek: Plus, Simplus, Sami Swoi, iPlus oraz 36,6. Plan jest taki, że te marki pozostaną w ofercie - tyle, że już jako nazwy taryf. Wyjątkiem będzie iPlus, który zmieni się w Plus Internet.

Klienci skorzystać też będą mogli z nowości: w usłudze Pay per call na przykład zapłacą za rozmowę zawsze 29 groszy, niezależnie od czasu jej trwania, a w planach jest także Internet stacjonarny.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.