Omiń kolejkę w KFC. Nowa funkcja aplikacji już w Polsce

Omiń kolejkę w KFC. Nowa funkcja aplikacji już w Polsce30.05.2017 09:39
KFC
Źródło zdjęć: © radub85 / depositphotos.com

KFC ma w Polsce całkiem niezłą aplikację mobilną, która pozwala zamówić posiłek do domu. Apka została właśnie uzbrojona w nową, całkiem przydatną funkcję.

Omiń kolejkę w KFC z aplikacją

Dzięki funkcji Skip The Line z poziomu aplikacji mobilnej można zamówić jedzenie oraz dokonać płatności (opcjonalnie zapłacić będzie można także kartą przy odbiorze). Po złożeniu zamówienia w apce wyświetli się szacowany czas przygotowania posiłku. Gdy będzie gotowy do odbioru, użytkownik otrzyma powiadomienie w aplikacji oraz SMS-a.

Dodatkowo w aplikacji codziennie pojawiać się będą nowe oferty specjalne. Z poziomu smartfona będzie można także spersonalizować zamówienie poprzez wybór produktów do zestawu czy skomponowanie własnego kubełka.

Co istotne, jedzenie będzie można zamówić z wyprzedzeniem; podczas składania zamówienia możliwe będzie zdefiniowanie godziny odbioru. Fajna sprawa.

KFC testuje już Skip The Line m.in. w Szczecinie i we Wrocławiu

Firma informuje, że funkcja jest obecnie testowana w kilkunastu restauracjach w kraju. Ich lista nie została jednak opublikowana; wiadomo jedynie, że testy prowadzone są m.in. w Szczecinie i we Wrocławiu.

Już latem tego roku sieć ma zaktualizować swoje aplikacje w Google Play i App Storze o nową funkcję. Ma ona wtedy działać w blisko 170 lokalach KFC, czyli w zdecydowanej większości; firma ma obecnie nieco ponad 220 lokali w naszym kraju.

Bliźniacze rozwiązanie testuje już McDonald's

Również konkurencyjny McDonald's widzi w aplikacji mobilnej narzędzie, które pomoże zmniejszyć kolejki i usprawnić proces składania zamówień.

Na 2017 rok start programu zamawiania jedzenia przez aplikację zaplanowano niestety tylko w USA, Australii, Kanadzie, Francji oraz Wielkiej Brytanii. Globalnie funkcja ma być dostępna dopiero w roku 2018, więc KFC zdecydowanie wyprzedziło rywala. Przynajmniej jeśli chodzi o Polskę.

Podobne rozwiązania chciałbym zobaczyć w każdej restauracji

Wiele lokali pozwala zamówić z poziomu aplikacji czy strony internetowej jedzenie z dowozem. Szkoda jednak, że mało kto myśli o opcji odbioru w lokalu, a przecież to wiele ułatwia. Wystarczy zamówić posiłek kilkanaście minut przed dotarciem do restauracji, by nie tracić czasu na czekanie w środku.

Z nowej funkcji apki KFC będę zapewne korzystał podczas podróży pociągiem. Często w trakcie przesiadki mam dosłownie kilkanaście minut, by coś przekąsić, a wtedy wybór pada właśnie na KFC, McDonald's czy innego Burger Kinga. Wiem, czego się spodziewać i mam gwarancję, że zostanę obsłużony relatywnie szybko. Teraz będę składał zamówienia z wyprzedzeniem i nie będę musiał martwić się o kolejki.

To samo dotyczy zresztą podróży samochodem. Po wcześniejszym złożeniu zamówienia wystarczy tylko zatrzymać się na moment przed lokalem, by je odebrać.

Takie rozwiązanie ma jeszcze jedną zaletę - zamówienie można na spokojnie przemyśleć. W sieciówkach tego typu jest to o tyle istotne, że mają one własną nomenklaturę, z którą nie każdy jest zaznajomiony. Teraz zamawiający będzie miał czas, by w razie konieczności doczytać sobie, czym jest Grander Texas oraz jaka jest różnica między iTwistem a Twisterem.

Mam nadzieję, że tego typu rozwiązania szybko wejdą w życie i wkrótce będziemy mogli przebierać w ofertach kilkudziesięciu sieci restauracji.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.