Kupiłeś iPhone'a, Galaxy S4 lub HTC One? LG będzie Cię przekonywać, że popełniłeś błąd

Kupiłeś iPhone'a, Galaxy S4 lub HTC One? LG będzie Cię przekonywać, że popełniłeś błąd17.10.2013 07:00

LG G2 to obecnie bez wątpienia jeden z najlepszych smartfonów na rynku. Jego producent znalazł dość oryginalny sposób na to, by przekonać o tym użytkowników konkurencyjnych urządzeń.

Za nową kampanią reklamową skierowaną do szwedzkich konsumentów stoi agencja M&C Saatchi, której nie sposób odmówić pomysłowości. Agencja przygotowała szereg spersonalizowanych banerów internetowych, które rozpoznają urządzenie, na którym są wyświetlane i trafiają bezpośrednio do jego użytkownika. Przykłady?

Wszyscy wiemy, że jedną z największych wad smartfonów Samsunga jest przeładowana i dość topornie funkcjonująca nakładka. Istnieje więc prawdopodobieństwo, że mieszkańcy Szwecji korzystający z Galaxy S4 w trakcie przeglądania sieci natkną się na taki oto baner:

fot. omegadroid.co
fot. omegadroid.co
Czekasz aż twój Galaxy w końcu zaskoczy? Sięgnij po LG G2 z procesorem szybszym o 20%.

W przypadku iPhone'ów często za wadę uznawana jest obecność niewielkiego na tle konkurencji ekranu, którego przekątna to 4 cale. Również ten fakt postanowiło wykorzystać LG, które przygotowało dla fanów słuchawek Apple'a coś takiego:

fot. omegadroid.co
fot. omegadroid.co
Ciężko to przeczytać na twoim iPhonie? Sięgnij po LG G2 z 5,2-calowym ekranem FullHD.

Jeśli chodzi o HTC, to Koreańczycy uznali, że minusem modelu One jest bateria o niewielkiej pojemności.

fot. omegadroid.co
fot. omegadroid.co
Zmęczony ładowaniem twojego HTC One? Sięgnij po LG G2, którego bateria pracuje o 30% dłużej.

[solr id="komorkomania-pl-174170" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://komorkomania.pl/3402,jak-dogryzaja-sobie-producenci-urzadzen-mobilnych" _mphoto="jak-dogryzaja-sobie-prod-dc4aefa.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]4596[/block]

Czy taka kampania to dobry pomysł? Mam mieszane uczucia. Gdy patrzy się na to z boku, to całość zdaje się być całkiem zabawna i pomysłowa. Postawcie się jednak na miejscu konsumenta, który właśnie kupił sobie smartfona i najpewniej jest z niego bardzo zadowolony, kiedy to nagle ktoś atakuje go insynuacjami, że dokonał kiepskiego wyboru. Czy ktoś taki rzuci w kąt swojego iPhone'a, S-czwórkę lub One'a i pobiegnie do sklepu po G2? Nie wydaje mi się. Prędzej na długo zniechęci się do LG.

Tego typu dogryzanie konkurentom może być skuteczne, jeśli reklamy porównawcze skierowane są do konsumentów, którzy nie dokonali jeszcze wyboru. Obawiam się, że w przypadku użytkowników nowych i flagowych urządzeń taki numer nie przejdzie.

Źródło: OmegaDroid

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.