Sprzedaż LG G4 w Korei dużo słabsza niż zakładano? W porównaniu do Samsunga liczby są druzgocące

Sprzedaż LG G4 w Korei dużo słabsza niż zakładano? W porównaniu do Samsunga liczby są druzgocące16.07.2015 13:55
LG G4
Konrad Błaszak

LG G4 to bez wątpienia jeden z lepszych tegorocznych flagowców. Nie przekłada się to jednak na jego popularność. Wyniki sprzedaży nie są zbyt dobre.

Jak informuje asiae.co.kr sprzedaż LG G4 pod koniec czerwca, czyli po około dwóch miesiącach od premiery, wyniosła na lokalnym rynku nieco ponad 240 tysięcy sztuk. Oznacza to, że dziennie do klientów trafiło między 3500, a 3800 sztuk tego modelu, co nie jest złym wynikiem. Przynajmniej dopóki nie porówna się tego do Samsunga, który w samej tylko Korei do końca czerwca sprzedał 1,3 miliona sztuk Galaxy S6 oraz S6 edge.

Przez taką sprzedaż analitycy firm takich jak Daishin Securities, Korea Investment & Securities oraz NH Investment & Securities zmniejszyli drastycznie planowany zysk operacyjny działu mobilnego LG za drugi kwartał tego roku. Wstępnie miał on wynieść około 90-100 milionów milionów dolarów, a teraz zakłada się, że będzie na poziomie 50-60 mln dolarów. Oznaczać to może, że Koreańczycy zaliczą spadek w stosunku do pierwszego kwartału 2015 (66 mln dolarów) oraz drugiego kwartału roku poprzedniego (78 mln dolarów).

LG wstępnie zakładało, że uda się sprzedaż 12 milionów smartfonów G4 na całym świecie, a ogólny wynik wszystkich modeli wyniesie 70 milionów sztuk. Jeśli obecny flagowiec nie zyska znacząco na popularności to może to być trudne do osiągnięcia, ale należy pamiętać, że na rynek trafiło też wiele jego słabszych odmian jak G4 Stylus, G4c czy G4s i to one mogą zostać ciepło przyjęte na konkretnych rynkach. Według przecieków Koreańczycy mają też asa w rękawie, a będzie nim bardzo mocny G Pro 3, który ma zostać pokazany w drugiej połowie tego roku.

Źródło: asiae.co.kr via gsmarena.com

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.