LuMee, czyli selfie stick to przeszłość. Pojawiła się zupełnie nowa moda…

LuMee, czyli selfie stick to przeszłość. Pojawiła się zupełnie nowa moda…15.03.2016 13:33
Źródło zdjęć: © TyLite
Łukasz Skałba

Przednie aparaty w smartfonach są świetne. Nie zmienia to jednak faktu, że można je skutecznie udoskonalić zewnętrznymi akcesoriami, takimi jak chociażby kijek do selfie umożliwiający zrobienie stabilnego ujęcia o szerszej perspektywie. Na tym nie koniec.

Kijek do selfie powoli staje się zbędny, gdyż coraz więcej producentów decyduje się na montowanie na przednim panelu szerokokątnych obiektywów. Optyka ta jednak, mimo że coraz lepsza, nadal nie radzi sobie z rejestrowaniem odpowiedniej ilości szczegółów w słabszych warunkach oświetleniowych. Zdjęcia są zaszumione, poruszone lub po prostu zbyt ciemne.

Trzeba więc je jakoś doświetlić. Jak wykorzystać zastane światło pisałem ostatnio w poradniku. Są jednak również inne alternatywy. Chociażby smartfony z przednią diodą doświetlającą. Jednym z nich - HTC Eye miałem okazję pobawić się dłużej, więc wiem, że skuteczność takiego rozwiązania jest całkiem niezła. Jednakże jak na razie jest to raczej rzadko spotykane rozwiązanie.

Alternatywą jest doświetlenie się ekranem. Można pobrać aplikację, która błyśnie nim w odpowiednim momencie lub też będzie świecić ciągle wyświetlając nam w okienku podgląd obecnego kadru. Jest też iPhone 6s, który ma pod ekranem zamontowany specjalny moduł, który w momencie uwolnienia spustu migawki na ułamek sekundy podświetla ekran trzy razy mocniej od jego domyślnej maksymalnej jasności.

Ty-Lite - Protective, LED-Lighted Phone Case

Niedawno pojawiło się jednak inne, zupełnie nowe rozwiązanie (nie mylić z innowacyjnym!). Ktoś wpadł na genialny pomysł… a właściwie dwa. Pierwszym było wymyślenie obudowy do smartfona z dodatkowym źródłem światła. Po bokach ma ona dwa pasy diod LED, które w razie potrzeby doświetlają twarz światłem ciągłym. Obudowa o nazwie LuMee umożliwia płynną regulację natężenia światła. Jest też wersja Ty-Lite w której diody umieszczone są również na górnej krawędzi smartfona. W tym przypadku killer-featurem jest możliwość wyboru jednego z trzech odcieni światła - ciepłego, chłodnego i… brylantowego.

Jeszcze lepszym posunięciem niż samo wymyślenie, bądź co bądź, dosyć absurdalnego gadżetu, było zatrudnienie do kampanii reklamowej gwiazd znanych z serwisów społecznościowych jako królowe selfie. I tak na przykład twarzą LuMee jest nie kto inny jak Kim Kardashian, a Ty-Lite - piosenkarka Beyonce. W tym drugim przypadku, kampania rzeczywiście odniosła całkiem niezły sukces. Przez pierwsze dwa tygodnie strona zarejestrowała 500 tysięcy odsłon. Czy to oznacza, że już niedługo zobaczymy pod polskimi szkołami nastolatków ze świecącymi obudowami…?

Kim Kardashian, Źródło zdjęć: © @lumeecase
Kim Kardashian
Źródło zdjęć: © @lumeecase

Nawet jeśli koszty takich działań marketingowych były ogromne, to uważam to za dobrą decyzję. Gwiazdy te mają miliony obserwatorów i już nieraz wyznaczały nowe trendy w bezmyślnym środowisku social media. Myślę, że tak będzie i tym razem. Jeśli chcecie iść z duchem czasu możecie nabyć obudowę LuMee za równowartość około 200 zł lub Ty-Lite w cenie 300 zł...

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.