Mobility Trends 2016 wyłoni najlepsze produkty i usługi w branży technologicznej

Mobility Trends 2016 wyłoni najlepsze produkty i usługi w branży technologicznej24.01.2017 16:30
Redakcja Komórkomanii

Do końca miesiąca entuzjaści nowych technologii mogą oddawać głosy na usługi i produkty w dziedzinie IT oraz Telecom, które w 2016 roku zrobiły na nich największe wrażenie. Głosować można poprzez stronę: www.ankieta.mobilitytrends.pl. Producenci oraz dystrybutorzy dodali do ankiety ponad 400 produktów i usług, które miały premierę w ubiegłym roku. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas uroczystej Gali Mobility Trends, która odbędzie się już po raz siódmy. Jest ona najważniejszym wydarzeniem podsumowującym miniony rok w branży technologicznej.

Prestiżowy plebiscyt Mobility Trends organizowany jest od 2010 roku przez MIT MEDIA Group, wydawcę magazynu Mobility. Pokazuje zmieniające się trendy w branży mobilnych rozwiązań, ale przede wszystkim nagradza produkty i usługi, który wyróżniły się na tle konkurencji. Do plebiscytu zgłoszone zostały urządzenia i rozwiązania, które miały premierę w minionym roku. Te, które zdobędą najwięcej głosów konsumentów, otrzymają statuetkę Złoty Bell, przyznawaną na cześć Alexandra Grahama Bella – wynalazcy telefonu.

Nagrody za 2016 rok zostaną wręczone w 26 kategoriach. W 21 kategoriach laureatów wybiorą konsumenci, którzy do 31 stycznia zagłosują na www.ankieta.mobilitytrends.pl. Kapituła konkursowa przyzna nagrody zaledwie w 5 kategoriach: Producent roku 2016, Operator roku 2016, Dystrybutor roku 2016, Polska Firma roku 2016, Człowiek roku 2016.

Kategorie konsumenckie:

  1. Smartfon roku 2016
  1. Notebook roku 2016
  1. Tablet roku 2016
  1. Gadżet roku 2016
  1. Akcesorium roku 2016
  1. Aplikacja Mobilna B2B roku 2016
  1. Aplikacja Mobilna B2C roku 2016
  1. Mobilna Gra roku 2016
  1. Nawigacja roku 2016
  1. Mobilny Bank roku 2016
  1. Technologiczne Auto roku 2016
  1. Gadżet Sportowy roku 2016
  1. Inteligentny Dom 2016
  1. Produkt Specjalny roku 2016
  1. Mobility Kids 2016
  1. Nowość roku 2016 – produkt
  1. Nowość roku 2016 – usługa
  1. Innowacja roku 2016
  1. Internet Mobilny – oferta roku 2016
  1. Oferta Operatorska dla biznesu roku 2016
  1. Oferta Operatorska dla klientów indywidualnych roku 2016

– Każda edycja konkursu Mobility Trends, choć ma to samo przesłanie, jest nieco inna. Dokładnie analizujemy trendy rynkowe oraz potrzeby konsumentów i reagujemy na nie. Obserwujemy innowacyjne zmiany oraz premiery produktowe lub dynamiczny rozwój pewnych trendów w danym okresie i zgodnie z nimi modyfikujemy kategorie konkursowe. W ostatnim czasie mogliśmy obserwować intensywny rozwój pewnych segmentów rynku, wśród których znalazły się między innymi inteligentne akcesoria oraz rozwiązania do domów, wirtualna rzeczywistość (VR), aplikacje, czyli kontent na smartfony. Nowe trendy to również pojazdy elektryczne oraz drony. Pojawiło się też sporo startupów, które pracują nad innowacyjnymi projektami. Mam nadzieję, że trendy technologiczne nie będą tylko przychodziły do nas ze świata, ale w kolejnych latach to Polska będzie uczestniczyła w rozwoju innowacyjności technologicznej. Głęboko wierzę, że za rok będziemy mogli nagradzać więcej polskich firm za ich produkty oraz usługi – mówi Tomasz Cieślak, prezes MIT MEDIA Group.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.