Plebiscyt Mobility Trends – trwa głosowanie na najlepsze produkty i usługi z branży IT i Telcom za 2018 roku
Liczy się każdy głos!
W tegorocznej dziewiątej edycji plebiscytu Mobility Trends, dystrybutorzy i producenci dodali do ankiety ponad 300 zgłoszeń. Do 5 lutego entuzjaści nowych technologii mogą zagłosować na usługi i produkty, które w 2018 roku zrobiły na nich największe wrażenie. Konsumenci mogą oddać swój głos w jednej lub wszystkich 19 kategoriach na stronie: www.ankieta.mobilitytrends.pl. Udział w głosowaniu umożliwia wygranie atrakcyjnych nagród, tj. smartfon, słuchawki czy wideorejestrator.
Mobility Trends to prestiżowy plebiscyt organizowany od 2010 roku przez MIT MEDIA Group, wydawcę magazynu Mobility, Mobilitynews.pl i Technikalia.tv. Nagrody za 2018 rok zostaną przyznane w 25 kategoriach. W aż 19 z nich laureatów wybiorą konsumenci. Kapituła konkursowa przyzna nagrody tylko w 6 kategoriach: Producent roku 2018, Operator roku 2018, Dystrybutor roku 2018, Polska Firma roku 2018, Człowiek roku 2018 i Debiut roku 2018. Organizator dostosowuje kategorie do aktualnych trendów. W tym roku pojawiły się dwie nowe - Biznesowy smartfon roku 2018 i Innowacja roku 2018. W tym roku najwięcej, ponad 30 zgłoszeń wpłynęło w kategoriach: Innowacja i Gadżet roku 2018.
"Plebiscyt Mobility Trends jest organizowany już po raz dziewiąty. Dziedzina IT oraz Telcom wciąż się zmienia, dlatego każda edycja jest zupełnie inna. Muszę przyznać, że wpłynęło bardzo dużo zgłoszeń, co bardzo nas cieszy. W tym roku wręczonych zostanie 25 statuetek >>Złoty Bell<<, 19 w kategoriach konsumenckich i 6 od Kapituły. Plebiscyt Mobility Trends daje możliwość zaistnienia w branży nowym markom oraz produktom. Dzięki temu, że laureatów wybierają konsumenci – wynik głosowania może być nieprzewidywalny. Wszystkie firmy niezależnie od wielkości, mają takie same szanse na zwycięstwo. Ponadto dzięki Mobility Trend zdobywamy cenne informacje o trendach na rynku nowych technologii. Badanie z wynikami głosowania opublikujemy w czasopiśmie Mobility i na MobilityNews.pl" – powiedział Tomasz Cieślak, prezes MIT MEDIA GROUP, wydawca magazynu Mobility i pomysłodawca Mobility Trends.
Każdy może dodać do ankiety premierowy produkt/usługę
Od połowy grudnia do 9 stycznia br. producenci i dystrybutorzy mogli bezpłatnie dodawać do ankiety urządzenia i rozwiązania, które miały premierę w minionym roku. Głosowanie trwa od 10 stycznia do 5 lutego br. Wystarczy wejść www.ankieta.mobilitytrends.pl i zagłosować! Produkty i usługi, które zdobędą najwięcej głosów konsumentów, otrzymają statuetkę "Złoty Bell", przyznawaną na cześć Alexandra Grahama Bella – wynalazcy telefonu. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas uroczystej Gali Mobility Trends, która odbędzie się 20 lutego w Teatrze Capitol w Warszawie.
Sponsorzy: Mobility Trends 2018: SanDisk, Western Digital, Maxcom, MyScreenProtector, Meizu, 4 PUBLICITY, Teatr i Club Capitol, Technikalia.
Partnerzy: Plantronics, Play, Mio, Telematics Technologies, CAT, Hama, Ingram Micro, Honor, Jabra, Solectric, Blaupunkt, Świat Telefonów i Landotech.
Patron honorowy: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, ZIPSEE Cyfrowa Polska.
Oficjalni patroni medialni: Czwórka Polskie Radio, Wirtualna Polska, Komórkomania, MobilityNews, Technikalia.TV, Mobility.
Patroni medialni: InfoMarket, Brands IT, Big China, Telix, eGospodarka, Ostatnia Tawerna, Outsourcing Portal, BeautyShow, MotoSpace, EuroFlota.
Organizatorem Plebiscytu i Gali Mobility Trends było MIT MEDIA Group, wydawca wiodącego magazynu mobilnych technologii „Mobility”, portalu MobilityNews.pl oraz telewizji internetowej Technikalia.tv. MIT MEDIA działa na rynku wydawniczym od lutego 2001 roku. W maju 2001 ukazał się pierwszy numer pisma Mobility. Obecnie pismo ma ponad 100 stron, na których znajdują się nowości z rynku nowych technologii, głównie telefonii komórkowej. Oprócz mediów MIT MEDIA Group od 2017 roku merytorycznie wspiera projekt e-commerce – Technikalia.pl.
Więcej informacji pod adresem – www.mobility.com.pl