Motorola Edge+ też ma problemy z wyświetlaczem. Co się dzieje z tymi flagowcami?

Motorola Edge+ też ma problemy z wyświetlaczem. Co się dzieje z tymi flagowcami?17.06.2020 16:40
Źródło zdjęć: © PhoneArena
Patryk Korzeniecki

Doniesienia o problemach z ekranami są ostatnio dosyć częste. Co najgorsze, dotyczą one flagowych telefonów. Tym razem padło na Motorolę Edge+ - jednego z najdroższych smartfonów w ofercie marki.

Najpierw słyszeliśmy o problemach Samsunga Galaxy S20 Ultra z zieleniejącym ekranem. Potem podobny problem spotkał OnePlusa 8 Pro. Kolejne wieści dotyczyły iPhone'ów 11 Pro. Następna w kolejce okazała się Motorola. Tym razem wada jest jednak niejednorodna.

Motorola Edge+ ma duży problem z ekranem

Pod koniec maja na oficjalnym forum Lenovo (a Motorola do tej firmy należy) pojawiła się lawina doniesień dotyczących kłopotów z wyświetlaczem Motoroli Edge+. Nie ma żadnej prawidłowości - objawiały się w bardzo zróżnicowany sposób.

Motorole Edge+ z wątku dostawały dziwnych, ciemnych plam po dłuższym użytkowaniu urządzenia. W jednych egzemplarzach rozmieszczone były symetrycznie przy krawędziach wyświetlaczy, w innych rozlewały się równomiernie po całym panelu. Była też mowa o fioletowym zabarwieniu niektórych miejsc ekranu albo jego całkowitym zazielenieniu. Brzmi znajomo prawda?

Źródło zdjęć: © PhoneArena
Źródło zdjęć: © PhoneArena

Wyświetlacze Motoroli Edge+ wracały do normalności po ochłodzeniu lub "odpoczynku" telefonu, lecz wracały z powrotem, kiedy był używany przez dłuższy czas.

Możliwe, że nie wszystkie Motorole Edge+ można naprawić programowo

Motorola zapowiedziała, że stosowna łatka zostanie dołączona do nadchodzącej aktualizacji systemu. Aktualizacja pojawiła się już nawet w sieci Verizon i jest oznaczona kodem QPB30.188-48. Oprócz poprawki dotyczącej ekranu wprowadzono zmiany w pracy aparatu i roamingu oraz dołączono czerwcowe poprawki bezpieczeństwa.

Źródło zdjęć: © Droid Life / PhoneArena
Źródło zdjęć: © Droid Life / PhoneArena

Jest jeden szkopuł - według admina forum w niektórych przypadkach wada może być zbyt mocna, aby naprawić ją programowo. Zostaje wtedy tylko wymienić smartfon na inny egzemplarz. Motorola zobowiązała się do potraktowania każdego przypadku indywidualnie.

Wielu użytkowników jest rozgoryczonych i wcale im się nie dziwię. W końcu Motorola Edge+ to flagowy telefon producenta wyceniony w Europie na ponad 5000 złotych...

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.