Najciekawsze reklamy polskich operatorów TOP 10

Najciekawsze reklamy polskich operatorów TOP 1019.07.2010 17:11
Fot. na licencji Creative Commons; Flickr.com/by stevehdc
Komórkomania.pl

Polska reklama nie odkryła jeszcze wielu, powszechnych na zachodzi, metod przekazu. Najbliżej znalezienia sposobu na budzenie zaciekawienia, a nie zażenowania, są operatorzy telefoniczni. Z racji swojej branży muszą iść z duchem czasu. Oto kilka naprawdę interesujących spotów "z pomysłem".

Polska reklama nie odkryła jeszcze wielu, powszechnych na zachodzi, metod przekazu. Najbliżej znalezienia sposobu na budzenie zaciekawienia, a nie zażenowania, są operatorzy telefoniczni. Z racji swojej branży muszą iść z duchem czasu. Oto kilka naprawdę interesujących spotów "z pomysłem".

Prześliczna włoska piękność odsłaniająca swoje najintymniejsze wdzięki specjalnie dla Plusa. Trzeba przyznać, że reklama zarówno ciekawa, jak i nieco szokująca ;).

Sympatyczny i plujący bóbr znający tysiąc bitów bardzo szybko przeszedł z reklamy telewizyjnej do codziennego słownika młodzieży. Czy popularność bobra przełożyła się na wysokie zyski 36,6?

Agencje reklamowe wynajmowane przez Heyah zwykle potrafią wpaść na ciekawy pomysł. Niestety, kot Artur - maskotka serii spotów telewizyjnych i Facebook'owa twarz Heyah jakoś dziwnie przypomina kota z kreskówki "Simon's Cat".

Kolejna znana reklama Heyah z 2005 roku. Kontrowersyjna i zarazem ciekawa kreacja została szybko zakazana przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Cóż, Czerwony Kapturek w sidłach faktycznie jest dość szokujący.

Również dział marketingu Plusa wie, że tylko ciekawy spot może wyróżnić ofertę na tle konkurencji. Efektem kilku burz mózgów w Polkomtelu są reklamy wzorujące się na kultowych filmach znanych ze srebrnego ekranu. Na początek II Wojna i troskliwa mamusia.

Druga, dużo bardziej "światowa" reklama wzorowana na filmowych wzorcach. Trzeba przyznać, że kopia Z Archiwum X wypadła znacznie lepiej, niż przerysowana atmosfera wojenna.

"Możesz, nie musisz wybierać" - chwytliwe hasło i reklama świetnie wyśmiewająca stereotypowe dziewczęta.

Operatorzy sprzedają nam nie tylko minuty i SMS-y, lecz także mobilny internet. Reklama utrzymana w klimatach sekciarskiego spotkania zapewne utkwiła w pamięci każdego na bardzo długi czas.

Play zwykle stawia na kontrowersyjny przekaz. Tak samo jest i tym razem. Reklama "Mamo, tato, mam MIXa" - idealnie wyśmiewa niektóre polskie stereotypy.

Zaufanie dzieci do rodziców...

Zestawienie ciekawych, polskich reklam kończy kolejna reklama Play'a. Spot promujący ofertę MIX za 10 złotych okazał się zbyt kontrowersyjny jak na nasze warunki. A może "zakazana" reklama była całkowicie zamierzonym efektem?

Źródło: Gadżetomania

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.