Najciekawsze reklamy komórkowe TOP 10

Najciekawsze reklamy komórkowe TOP 10

Fot. na licencji Creative Commons; Flickr.com/by teresawer
Fot. na licencji Creative Commons; Flickr.com/by teresawer
Komórkomania.pl
21.06.2010 12:45, aktualizacja: 21.06.2010 14:45

Reklama ma przede wszystkim zapadać w pamięć. Z tego powodu wielu twórców stawia często na szokujący przekaz, bez względu na jego sens. Jednak trzeba pamięć, że odbiorcy niektórych usług to ludzie młodzi i dość bystrzy. Oto zestawienie dziesięciu spotów reklamowych, w których zarówno producenci jak i operatorzy postawiły na zaciekawienie i rozbawienie użytkowników. A jednak da się zachować poziom!

Reklama ma przede wszystkim zapadać w pamięć. Z tego powodu wielu twórców stawia często na szokujący przekaz, bez względu na jego sens. Jednak trzeba pamięć, że odbiorcy niektórych usług to ludzie młodzi i dość bystrzy. Oto zestawienie dziesięciu spotów reklamowych, w których zarówno producenci jak i operatorzy postawiły na zaciekawienie i rozbawienie użytkowników. A jednak da się zachować poziom!

Komórkę należy nosić zawsze przy sobie. Jeśli ktoś miał co do tego jakiekolwiek wątpliwości, pewnie został przekonany przez Motorolę.

Dziecko zamknięte w luku bagażowym to dość kontrowersyjna forma promocji najnowszej oferty operatora. Kontrowersyjna i trafna zarazem.

Prezentowana wyżej reklama nie jest oczywiście prawdziwą reklamówką nowego iPhone'a, jednak jest idealną parodią urządzenia, jego nowych funkcji oraz samego koncernu Apple.

Roznegliżowane kobiety potrafią sprzedać wszystko. Od kosiarki do trawy po... ofertę na kartę. Dobrze, że wiedzą to również specjaliści z Polski ;).

Kreatywna reklama operatora z piłką i Afryką w tle. Trzeba przyznać, że podobna forma jest dużo lepsza, niż zwykłe "jesteśmy lepsi od konkurencji".

Krótka kąpiel w basenie to sama przyjemność - pod warunkiem, że nasi przyjaciele nie zechcą się nieco zabawić : )

Ciekawy sposób promowania wysokiej jakości rozmów. Zastanawia tylko to, czy reklama skierowana była do kobiet, czy do mężczyzn :).

Superbohater w reklamie operatora kojarzy nam się zwykle ze słynnym Turbodymomenem. Okazuje się jednak, że pomysł sprawdza się również w innych krajach.

Wielu z nas nie wyobraża sobie już życia bez Facebooka. Jak wykorzystać siłę sieci społecznościowych tak, by nabiła nam nieco darmowych minut?

Nie dam się przekupić!

Wykorzystanie wizerunku jednego z najpopularniejszych raperów na świecie jest dobrym pomysłem. Jak widać, złym pomysłem jest wpływ na jego twórczość : ).

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)