Nokia N8 a rzekome problemy z zasilaniem

Nokia N8 a rzekome problemy z zasilaniem20.11.2010 17:33
Nokia N8
Mateusz Żołyniak

Odkąd świat obeszły wieści o ułomnościach iPhone'a 4, w każdym nowych high-endzie próbuje się doszukiwać jakichś wad i problemów. Było tak z Galaxy S czy EVO 4G, a teraz czas na Nokię N8. Co o tym sądzę?

Odkąd świat obeszły wieści o ułomnościach iPhone'a 4, w każdym nowych high-endzie próbuje się doszukiwać jakichś wad i problemów. Było tak z Galaxy S czy EVO 4G, a teraz czas na Nokię N8. Co o tym sądzę?

Wczoraj w Sieci pojawiły się informacje, że pierwszy smartfon z Symbianem^3 może mieć pewne problemy z zasilaniem, które wynikają z wady konstrukcyjnej. Zapytaliście mnie, czy w moim egzemplarzu też coś się zepsuło. Nie, mój działa dobrze i nie spotkałem się z samoistnym wyłączanie urządzenia lub problemami z ładowaniem baterii. Sprawdziłem przy okazji jeszcze kilka innych egzemplarzy tego telefonu i także nie spotkałem się z niczym podejrzanym.

Można mniemać, że usterka dotyczy bardzo małego nakładu telefonów, który w pierwszej kolejności trafił do ofert przedsprzedażowych. Dostępne obecnie modele powinny być wolne od wad. Potwierdzają to także przedstawiciele Nokii, z Niklasem Savanderem na czele.

Patrząc na sytuację z boku, wydaje się ona dużo mniej poważna niż w przypadku iPhone'a 4, którego wada konstrukcyjna nie została wcale rozwiązana. Rozgłos jednak musi być, a temat usterki w high-endowym modelu zawsze dobrze się sprzedaje (;]), podobnie jak w przypadku Samsunga Galaxy S.

W całej tej sytuacji ważna jest jednak inna rzecz - reakcja samej Nokii na zgłaszane przez użytkowników i blogerów problemy. Firma, nie schowała "głowy w piasek", jak było w przypadku licznych usterek N97 czy wad oprogramowania Nokii N900.

Fiński gigant od razu odniósł się do problemów, o których (co tu dużo mówić) z pewnością wiedzieli ludzie z Nokii, i przyznał, że usterka istnieje. Nie było tu stwierdzeń, że "telefon jest źle trzymany" bądź "wystarczy skorzystać z bumpera". Za to pojawiła się informacja, że wadliwe N8 zostaną od razu wymienione.

To dobrze świadczy o Nokii. Widać, że firma mocno zabiega o klientów zainteresowanych modelem N8 i nie chce więcej tracić w oczach użytkowników. Szkoda tylko, że skoro problem był znany, nikt nie wpadł na to, aby od razu wycofać wadliwe egzemplarze, zanim trafiły do sprzedaży...

Co myślicie o zaistniałej sytuacji?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.