Nowa oferta Play dla firm, rok rozmów w Orange, a Plus coś szykuje

Nowa oferta Play dla firm, rok rozmów w Orange, a Plus coś szykuje05.02.2013 13:00
Play - nano
Adrian Nowak

Operatorzy nie tracą czasu i w nieustannej walce o klientów prezentują kolejne nowości. Co ciekawe, niektóre z promocji zostały przyjęte przez internautów bardzo chłodno.

Najwięcej nowości znajduje się w ofercie Play dla firm, która wzorem promocji dla klientów indywidualnych wzbogaciła się o plany umożliwiające darmowe rozmowy w Play oraz z numerami stacjonarnymi. Operator chwali się też najtańszymi na rynku abonamentami bez telefonu dla małych firm, w ramach których można liczyć również na darmowe 250 min do wszystkich sieci. Play podrasował przy okazji ofertę dla firm przedłużających umowę - pojawiły się dodatkowe minuty.

Dla firm szukających oferty bez telefonu oferta Play wygląda następująco:

Z telefonem:

Szczegółowe cenniki można znaleźć na blogu Play; jest ich tak dużo, że nie ma sensu przytaczać wszystkich w tym tekście. Trzeba przyznać, że oferta dla firm prezentuje się teraz znacznie ciekawiej, szczególnie jeśli na obsługę telefonu ktoś nie chce wydawać zbyt dużo.

Orange z dodatkowymi minutami

Również Orange przygotował dla swoich klientów promocję, w ramach której można przez rok korzystać za darmo z usługi Rozmowy do Wszystkich. Kupony pozwalające na aktywację prezentu będą dostępne na stacjach benzynowych Lukoil i Lotos, a także w Multikinach. Co ciekawe, promocyjne kody mają się znaleźć również w jednym z najbliższych wydań Super Expressu.

Co zyskają osoby, którym uda zdobyć kupony? Przede wszystkim warto zauważyć, że można je wykorzystać tylko przy zakupie nowej aktywacji, przedłużeniu umowy albo podczas przenoszenia numeru do Orange. Dość istotnie ogranicza to więc liczbę osób, które będą uprawnione do darmowego korzystania z Rozmów dla Wszystkich.

Użytkownicy, którym uda się aktywować promocję, będą mieli co miesiąc do dyspozycji pakiet 30-40 darmowych minut na połączenia ze wszystkimi sieciami komórkowymi i stacjonarnymi w Polsce. To niemało, jednak wciąż wielu internautów narzeka na niezbyt dużą rewolucyjność tej oferty - szczególnie w dobie nielimitowanych połączeń oferowanych przez konkurentów.

Plus z niespodzianką

Tymczasem Plus zapowiedział konferencję prasową, która odbędzie się w czwartek, przed południem. W informacji dla dziennikarzy dołączono tylko ogromny napis "OMG", który można powiązać z agencją Online Media Group Poland (OMG Poland). Ostatnio firma wygrała konkurs Polkomtela na realizację kampanii reklamowych Plusa, a więc można mieć nadzieję, że przy okazji działań tego typu zaprezentowane zostaną atrakcyjne promocje dla klientów sieci.

Źródło: Blog Play

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.