Olejcie Samsunga. Lepiej postawić na nowego HTC One czy Xperię Z2

Olejcie Samsunga. Lepiej postawić na nowego HTC One czy Xperię Z203.03.2014 16:35
Mateusz Żołyniak

Lepszego prezentu niż Samsung firmie HTC nie mógł sprawić nikt. Mam nadzieję, że Tajwańczykom uda się wykorzystać szansę, ponieważ następca modelu One zapowiada się świetnie.

Oczekiwania wobec najpopularniejszego telefonu na rynku muszą być duże. Galaxy S5 jest naprawdę dobrym urządzeniem, ale chyba wszyscy spodziewali się czegoś więcej. Mogą na tym zyskać inni producenci, którzy do tej pory pozostawali w cieniu Samsunga. Dotyczy to szczególnie HTC, które ostatniego roku nie może zaliczyć do udanych.

Nowy One zapowiada się rewelacyjnie i według mnie będzie smartfonem dużo ciekawszym niż nowy S5. Oczywiście, nadchodzący flagowiec zostanie zaprezentowany oficjalnie dopiero 25 marca, ale już teraz wiadomo o nim w zasadzie wszystko. Czterordzeniowy Snapdragon 800/801 i 5-calowy ekran Full HD zostaną zamknięte w świetnie wyglądającej obudowie z głośnikami stereo i slotem kart pamięci, którego zabrakło w zeszłorocznym flagowcu.

Ważną nowością może być podwójny aparat, a ostatnie nagranie ujawnia wiele na temat nowego Sense 6. Jedyną niewiadomą pozostaje nazwa urządzenia. Wiele mówiło się o HTC One+ czy HTC One 2, ale urządzenie o kodowej nazwie M8 na rynku zadebiutuje najprawdopodobniej jako HTC One (2014). Potwierdzają to teasery HTC, chociaż sprzęt jest na nich rozmazany.

Zapowiada się więc, że Tajwańczycy zaprezentują udaną aktualizację flagowego modelu. Firma już wyleczyła się z ładowania do interfejsu dziesiątek nowych funkcji, a jej rozwiązania są (zazwyczaj) dopracowane. Specyfikacja urządzenia nie powinna odbiegać od innych topowych modeli z pierwszej połowy tego roku, a wspomniany dwuobiektywowy aparat może być niezłym wyróżnikiem. Nie zapominajmy o świetnym wyglądzie i wykonaniu na miarę topowego smartfona.

HTC już teraz sugeruje, że przyszli właściciele S5 będą żałować zakupu, gdy zobaczą nowego One'a. Firma ma wiele atutów i byłoby dobrze, gdyby zaczęli dostrzegać je użytkownicy.

Także Xperia Z2 jest moim zdaniem dużo ciekawszym urządzeniem niż sprzęt Samsunga. Warto więc dobrze przemyśleć wybór topowego telefonu.

Oczywiście, Galaxy S5 będzie się dobrze sprzedawał. Przy wydatkach Samsunga na marketing nie jest możliwe, aby ten smartfon nie odniósł sukcesu. Liczę jednak na to, że w tym roku będzie on dużo mniejszy i firma dostanie prztyczka w nos. Samsung w ostatnich latach stał arogancki. Mam więc nadzieję, że nawet niewielki spadek sprzedaży da mu do myślenia.

Południowokoreańska firma ma ogromny potencjał - stać ją na bezkonkurencyjne urządzenia, które nie będą odbiegać wykonaniem od produktów Sony czy HTC. Nie zdziwiłbym się, gdyby za kilka miesięcy pojawił Galaxy S5 w wersji premium. Od dawna krążą o nim plotki i naprawdę nie miałbym nic przeciwko temu, aby wreszcie pojawił się na rynku.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.