Nowy iPad 128 GB, czyli jak zarobić przed premierą iPada 5

Nowy iPad 128 GB, czyli jak zarobić przed premierą iPada 530.01.2013 08:00
Nowy iPad (fot. apple.com)

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że już wkrótce na rynku zadebiutują nowe generacje tabletów Apple'a. Tymczasem gigant z Cupertino rozbudowuje swoją ofertę, wprowadzając do niej iPada czwartej generacji z wbudowanymi 128 GB pamięci wewnętrznej. Ile trzeba będzie za niego zapłacić?

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że już wkrótce na rynku zadebiutują nowe generacje tabletów Apple'a. Tymczasem gigant z Cupertino rozbudowuje swoją ofertę, wprowadzając do niej iPada czwartej generacji z wbudowanymi 128 GB pamięci wewnętrznej. Ile trzeba będzie za niego zapłacić?

Wersja [del]nowego[/del] nowszego iPada wyposażona w moduł Wi-Fi i 128 GB wbudowanej pamięci została wyceniona na 799 dolarów. Wersja 3G to wydatek rzędu 929 dolarów.

Ile będą kosztowały urządzenia w Polsce, jeszcze nie wiadomo, ale da się zauważyć, że ceny kolejnych wersji o wyższych pojemnościach przeskakują o 400 zł. Łatwo więc wyliczyć, że wersja Wi-Fi kosztować będzie prawdopodobnie 3399 zł, a wersja 3G 3899 zł (w tym momencie odwołuję to, co pisałem ostatnio o cenach Surface'ów - tablety Microsoftu to taniocha).

[solr id="komorkomania-pl-146094" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://komorkomania.pl/4573,transformer-book-tx300-czyli-hybryda-tabletu-i-notebooka-z-windowsem-8" _mphoto="tx300-17-with-rear-camer-ed272be.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]3464[/block]

Uważam, że cena podstawowej wersji iPada czwartej generacji (2199 zł) jest akceptowalna i mieści się w granicach przyzwoitości. Nie mogę natomiast pojąć tego, co dzieje się z cenami lepszych konfiguracji, dochodzi bowiem do tego, że klienci decydujący się na model wyposażony w moduł 3G i więcej pamięci muszą zapłacić niemal dwa razy tyle.

Oczywiście nikt nikogo do niczego nie zmusza, ale trudno nazwać zakup najmocniejszej konfiguracji iPada interesem życia. A przecież - zgodnie z logiką - zakup najmocniejszego i najdroższego sprzętu powinien być zarazem najbardziej opłacalny. Widać więc, że Apple przed rychłą premierą kolejnej generacji swoich tabletów chce wywołać jeszcze zainteresowanie poprzednią wersją. Gigant zapewne ma nadzieję na kolejny - nawet krótkotrwały - wzrost sprzedaży iPadów.

Nie trafiają do mnie nawet okraszone nutką amazingu argumenty Philipa Schillera, wiceprezesa firmy Apple ds. marketingu:

Dzięki dwukrotnie większej pojemności oraz niespotykanej ofercie ponad 300 000 aplikacji przedsiębiorcy, pedagodzy oraz artyści mają jeszcze więcej powodów, by używać iPada do realizacji zawodowych i prywatnych potrzeb.

Jeśli zatem wśród naszych czytelników znajdują się przedsiębiorcy, pedagodzy oraz artyści, którzy chcieliby mieć jeszcze więcej powodów, by używać iPada, to spieszę poinformować, że tablety z logo nadgryzionego jabłka wyposażone w 128 GB wbudowanej pamięci trafią do sklepów w USA już 5 lutego. Data polskiej premiery urządzeń niestety (?) nie jest jeszcze znana.

Źródło: Engadget

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.