Oficjalne oświadczenie Xiaomi. Ponowne otwarcie salonu i dalsze promocje

Oficjalne oświadczenie Xiaomi. Ponowne otwarcie salonu i dalsze promocje17.12.2019 09:25
Patryk Korzeniecki

Promocja z 14 grudnia 2019 roku nie przebiegła zgodnie z planem. Xiaomi wydało oświadczenie.

Firma Xiaomi postanowiła wytłumaczyć się z sobotniej sytuacji i ogłosić wznowienie promocji. Postanowiła jednak zmienić jej formę.

Oto oficjalny komentarz:

Xiaomi:

Szanowni Państwo,

w ostatnią sobotę, 14 grudnia 2019 roku, w Mi Store Galeria Mokotów, została zorganizowana promocja świąteczna, która miała na celu zwiększenie świadomości fanów marki na temat nowej lokalizacji Mi Store w Warszawie. Promocja obejmowała ponad 1600 produktów w specjalnych cenach. Produkty były dostępne w limitowanych ilościach, co było komunikowane w regulaminie promocji zamieszczonym w mediach społecznościowych.

Planując wydarzenie zostały podjęte określone kroki, aby przygotować sklep na zwiększoną liczbę klientów tego dnia, m.in. zwiększona została ilość obsługi i ochrony w centrum handlowym. Jak Państwo wiedzą, zainteresowanie promocją przeszło wszelkie oczekiwania. W trosce o bezpieczeństwo klientów byliśmy zmuszeni podjąć odpowiednie kroki. Wobec narastającej kolejki została podjęta decyzja, że sklep zostanie otwarty wcześniej, czyli o godz. 8:40, aby pierwsze osoby z kolejki mogły dokonać zakupu. Z promocji skorzystały 143 osoby. W trosce o bezpieczeństwo osób oczekujących na wejście do sklepu, wraz z przedstawicielami Galerii Mokotów, około godz. 10:15 zdecydowaliśmy się na zamknięcie Mi Store. W niedzielę 15 grudnia 2019 roku salon został ponownie otwarty.

Zgodnie z naszą wcześniejszą zapowiedzią, świąteczna promocja zostanie wznowiona i będzie przeprowadzona online. O jej szczegółach poinformujemy jutro, tj. w środę, 18 grudnia, do godz. 12.00

W Xiaomi zawsze stawiamy dobro fanów naszej marki na pierwszym miejscu. Przykro nam, że w ostatnią sobotę część klientów nie mogła skorzystać ze świątecznej oferty i doświadczyła niedogodności związanych z dużą liczbą zainteresowanych promocją. Jako firma wyciągniemy z zaistniałej sytuacji ważne wnioski.

Spodziewałem się podobnych słów z ust Xiaomi. Promocja odbiła się szerokim echem w internecie i postawiła firmę w dość niekorzystnym świetle. Zarzucano m.in. brak organizacji i nieprzygotowanie do przyjęcia takiego tłumu. Pojawiły się też głosy hejtu z powodu przedwczesnego odwołania promocji.

Doceniam chęć dokończenia akcji promocyjnej. Cieszę się, że tym razem odbędzie się w internecie - moim zdaniem to najlepsze wyjście z obecnej sytuacji. Prawdopodobnie wygrają ci z najszybszym komputerem i łączem, ale przynajmniej unikniemy tego:

Źródło: YouTube
Źródło: YouTube
Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.