Play ma najlepszy wystrój salonów

Play ma najlepszy wystrój salonów22.06.2011 21:00
Nagroda dla Play za design salonów (fot. Play)
Kira Czarczyńska

Jak pochwalił się dzisiaj rzecznik prasowy, sieć Play dostała nagrodę za design swoich salonów. Retail Awards 2010 w kategorii Oryginalny Design Sklepu/Sieci Handlowej to nagroda dla tej firmy, która zdaniem jury przygotowała najbardziej oryginalny design sieci handlowej/sklepu w 2010 roku.

Marcin Gruszka jak zwykle dowcipnie skomentował to na swoim firmowym blogu:

Gratuluję całemu teamowi odpowiedzialnemu za nocne remodellingi (4 facetów wchodzi w nocy z młotami pneumatycznymi i robi mega demolkę, potem delikatni architekci, malowanie, szafki, szorowanie i polerka, dzień później wchodzą klienci).

Operatorzy komórkowi już od pewnego czasu zaczęli zwracać uwagę nie tylko na to, kto pracuje w ich salonach - ale też na sam wygląd tych miejsc. Rebranding Ery przyniósł diametralną, choć wymuszoną sytuacją, zmianę wizerunku - stał się on przy tej okazji bardziej nowoczesny. Na odnowienie swoich salonów postawił też Plus, w ramach zmiany strategii sieci (i kuszenia inwestorów).

Zmiany wizerunku są istotną częścią działań firm, od nich bowiem w dużej mierze zależy postrzeganie sieci przez klientów.

Salony sieci Play są tego rzeczywiście świetnym przykładem. Widać w nich nie tylko kolorystykę marki, ale również charakterystyczną dla tej sieci sporą dawkę luzu i nowoczesności. Nic dziwnego więc, że jury konkursowe zdecydowało się przyznać nagrodę właśnie Play.

Retail Awards 2010 skierowany do działających na rynku polskim sieci handlowych i usługowych z sektora non-food - najemców centrów handlowych. Konkurs ma na celu promocję najefektywniejszych działań w zakresie rozwoju i zarządzania, marketingu i sprzedaży, obsługi klienta, współpracy biznesowej, a także wspieranie innowacji w funkcjonowaniu firmy lub sieci handlowej.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.