Po akcji "Testuj smartfona", która ma zwiększyć wiedzę klientów indywidualnych o telefonach opartych na Androidzie, przyszła pora na zwrócenie się w stronę klientów biznesowych. Sieć Play rusza właśnie z kolejną akcją marketingową. Co zamierza promować?
Po akcji "Testuj smartfona", która ma zwiększyć wiedzę klientów indywidualnych o telefonach opartych na Androidzie, przyszła pora na zwrócenie się w stronę klientów biznesowych. Sieć Play rusza właśnie z kolejną akcją marketingową. Co zamierza promować?
Nowa kampania reklamowo-wizerunkowa skierowana jest zarówno do większych firm, jak i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Sieć chwali się wynikami badań UKE z 2010 roku, z których wynika, że abonenci biznesowi w Play płacą najniższe rachunki na rynku. Warto zwrócić uwagę na to że, w reklamach nie pada już nazwa UKE - mówię się o "niezależnych badaniach".
Nowymi reklamami operatora będziemy bombardowani w Sieci, prasie oraz oczywiście na ulicach polskich miast. Na blogu rzecznika sieci pojawił się już spot telewizyjny promujący ofertę dla firm.
Play dla Firm - wiemy co liczy się w biznesie!
Poza taryfami dla biznesu kolejną gwiazdą reklam Play będzie smartfon Samsung Wave. Pytanie tylko, czy faktycznie jest to najbardziej "przyjazna biznesowi" komórka dostępna w ofercie Play...
Źródło: blogplay