PLAY: możesz odzyskać swoje 200 SMS-ów

PLAY: możesz odzyskać swoje 200 SMS-ów28.03.2008 15:30
PLAY
Kira Czarczyńska

Play wraz z Grono.NET rozdali darmowe startery. Karty miały być pierwotnie aktywne do 7 stycznia, ostatecznie zaczęto - nie aktywowane i nie doładowane - wyłączać w połowie marca. I wszystko byłoby OK, gdyby nie to, że przy okazji wyłączone zostały także karty klientów, którzy aktywowali sobie na tych starterach pakiet 200 smsów.

Dlatego też - jak podaje na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik PLAY - operator przygotował specjalną ścieżkę reklamacyjną, która daje tym klientom możliwość odzyskania możliwości korzystania z tej oferty.

Play wraz z Grono.NET rozdali darmowe startery. Karty miały być pierwotnie aktywne do 7 stycznia, ostatecznie zaczęto - nie aktywowane i nie doładowane - wyłączać w połowie marca. I wszystko byłoby OK, gdyby nie to, że przy okazji wyłączone zostały także karty klientów, którzy aktywowali sobie na tych starterach pakiet 200 smsów.

Dlatego też - jak podaje na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik PLAY - operator przygotował specjalną ścieżkę reklamacyjną, która daje tym klientom możliwość odzyskania możliwości korzystania z tej oferty.

Z procedury reklamacyjnej może skorzystać Użytkownik który:

  1. otrzymał Play Starter rozdawany w ramach akcji świątecznej,
  1. aktywował sobie ofertę (wykonał połączenie wychodzące) w ramach oferty Pakiet SMS 200 do 7.01.08 włącznie.
  1. pierwotna ważność konta na połączenia wychodzące o jakiej został poinformowany była 31.03.2008 r.,
  1. ważność konta na połączenia wychodzące została mu skrócona ( < 31.03.2008 r.).

W powyższym przypadku:

  1. aby rozpatrzyć reklamację, Użytkownik powinien być zarejestrowany - tego wymaga prawo
  1. w momencie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przywracana jest mu ważność konta na połączenia wychodzące i wynosi 14 dni oraz
  1. Użytkownikowi przyznawany jest co miesiąc, do końca 2008 r. pakiet (tzw. kompensacyjny) 200 SMS-ów, które Użytkownik może wykorzystać do wszystkich krajowych sieci komórkowych.
Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.