Plebiscyt technologiczny Mobility Trends rozstrzygnięty

Plebiscyt technologiczny Mobility Trends rozstrzygnięty27.02.2019 11:41
Materiał sponsorowany

20 lutego 2019 roku podczas Gali Mobility Trends zostały ogłoszone wyniki plebiscytu na najlepsze mobilne produkty i usługi 2018 roku. W Teatrze Capitol w Warszawie odbyła się dziewiąta już edycja Gali, podczas której wręczono statuetki Złoty Bell w 25 kategoriach. Głosowanie zakończyło się 5 stycznia br. Konsumenci mogli wybierać spośród prawie 350 produktów i usług dodanych do ankiety przez producentów lub dystrybutorów w 19 kategoriach. W głosowaniu wzięło udział prawie 23 tysiące internautów, którzy oddali w sumie 138 219 głosów.

W tej edycji największym zainteresowaniem cieszyły się kategorie: Gadżet oraz Innowacja roku 2018 – produkt iRobot Roomba okazał się najpopularniejszym gadżetem, a Huawei Mate 20 Pro największą innowacją minionego roku. Najwięcej głosów (20412), podobnie jak w latach poprzednich, oddano w kategorii „Smartfon roku" – tu Złoty Bell powędrował do firmy Samsung za model Galaxy S9+, natomiast Galaxy Note 9 wygrał w kategorii „Biznesowy smartfon roku”.

W kategorii „Tablet roku" zwyciężyła firma Apple za iPad Pro 2018. „Akcesorium roku 2018” został produkt SanDisk Extreme Portable SSD firmy Western Digital. Nagrodę za "Aplikację Mobilną B2C" otrzymała firma Uber Technologies za usługę Uber. Natomiast w segmencie B2B statuetka przypadła Telematics Technologies za aplikację NaviExpert Telematics. W kategorii „Oferta Operatorska roku 2018" w segmencie B2C triumfowała firma Premium

Mobile Sp. z o.o. za ofertę Freedom 3 w Premium Mobile. W segmencie B2B „Ofertą Operatorską roku 2018" okazał się P4 za Biznes Box Ultra Play. Firma POLKOMTEL za usługę Zestaw Internetu Domowego 300 z Internetem LTE Plus zwyciężyła natomiast w kategorii „Mobilny Internet roku 2018".

„Notebookiem roku" wybrano HP ENVY 13. Za najlepszą nawigację uznano Mio Spirit 7700 LM, a za najinteligentniejszy sprzęt domowy – HOOVER AXI. W kategorii „Telefon roku 2018” nagroda trafiła do firmy Maxcom S.A. za produkt Maxcom MS459 Harmony, zaś aplikacja Blik zwyciężyła w kategorii „Mobilne płatności roku 2018". „Technologicznym Autem 2018" wybrano Audi e-Tron. W kategorii „Mobilna Gra roku" zwyciężył Epic Games za grę Fortnite Battle Royale. Smartfon Huawei Mate 20 Pro został uznany za największą innowację 2018 roku, zaś za najlepszy sportowy gadżet uznano opaska Xiaomi Mi Band 3.

W zaledwie 6 kategoriach biznesowych zwycięzców wyłoniła kapituła złożona z redaktorów Mobility, Mobilitynews.pl oraz Technikalia.tv. Kapituła konkursowa wybrała Maxcom „Polską Firmą roku 2018", a „Dystrybutorem roku 2018" okrzyknęła firmę ABC Data. Tytuł „Człowieka Roku 2018" otrzymał Michał Kanownik, prezes ZIPSEE – Cyfrowa Polska. W kategorii „Operator roku 2018” nagrodę przyznano Premium Mobile. „Producentem roku 2018” została firma Samsung. „Wydarzeniem roku 2018” uznano przejęcie pakietu kontrolnego akcji Netia S.A. przez firmę Cyfrowy Polsat S.A.

  • Organizowany przez nas plebiscyt jest największym, niezależnym badaniem trendów w branży nowych technologii. Dzięki ankiecie wypełnianej przez konsumentów otrzymujemy dane, które stają się podstawą do raportu preferencji rynkowych. Podczas tego jednego, wyjątkowego dnia – Gali Mobility Trends następuje ogłoszenie laureatów oraz integracja przedstawicieli firm, które na co dzień ze sobą konkurują – powiedział Tomasz Cieślak, prezes MIT MEDIA Group Sp. z o.o.

Ceremonię poprowadził duet: Beata Chmielowska-Olech i Tomasz Wolny. Wśród gości nie zabrakło osób ze świata show biznesu tj. Grażyna Wolszczak, Jarosław Jakimowicz, Wojciech Majchrzak, Adam Klimek, Marcela Leszczak. Po części oficjalnej w Klubie Capitol odbyło się afterparty. Atrakcją wieczoru był koncert Kwartetu Jurajskiego Kuby Sienkiewicza, lidera Elektrycznych Gitar.

Raport zawierający wyniki głosowania i podsumowujący najnowsze trendy, ukaże się w najbliższym numerze magazynu Mobility.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.