Plus dla seniorów - telefony i usługi

Plus dla seniorów - telefony i usługi11.12.2009 07:00
plus dla seniorow
Kira Czarczyńska

Nasze społeczeństwo chyba naprawdę się starzeje. Wskazywać na to może coraz większe zainteresowanie firm osobami w podeszłym wieku. Nic dziwnego - w końcu to stabilna finansowo, ciągle rosnąca grupa klientów.

Operatorzy telefonii komórkowej również starają się dopasowywać swoje oferty do potrzeb osób starszych. Głównie wprowadzając dedykowane dla nich aparaty. Plus poszedł o krok dalej i proponuje także ułatwiające współpracę usługi.

Operatorzy telefonii komórkowej również starają się dopasowywać swoje oferty do potrzeb osób starszych. Głównie wprowadzając dedykowane dla nich aparaty. Plus poszedł o krok dalej i proponuje także ułatwiające współpracę usługi.

Wprowadzone przez Plusa telefony kierowane do starszej części klienteli to EmporiaTALK i ZTE S302.

plus telefony dla seniorow
plus telefony dla seniorow

EmporiaTALK jest produktem firmy specjalizującej się w aparatach telefonicznych tworzonych specjalnie dla osób starszych. Dzięki dużemu doświadczeniu twórców, telefon ten jest połączeniem klasycznej elegancji z użytecznością. Duże przyciski, intuicyjne menu, a na wszelki wypadek - także latarka.

ZTE S302 również jest bardzo czytelnym telefonem. Przyciski są przystosowane do potrzeb osób słabiej widzących, podobnie jak wyświetlacz. Wyróżnia go funkcja SOS, pozwalająca błyskawicznie wezwać pomoc w nagłej sytuacji.

Oprócz tych niezwykle wygodnych w użyciu telefonów, Plus proponuje również usługi ułatwiające formalności i pozwalające nieco zaoszczędzić.

Złocimierz - usługa, która pomaga kontrolować rachunki za telefon. Klient jest powiadamiany SMS-em zawsze, kiedy przekroczy swoje stałe zobowiązanie miesięczne (czyli koszt abonamentu i innych wykupionych usług) o wybraną wcześniej kwotę, a następnie o jej wielokrotność. Do wyboru są limity: 10, 20 lub 50 zł.

Pakiet 5 Numerów w Plusie i na stacjonarne - pakiet stworzony dla tych, którzy mają większość znajomych w Plusie, a cenią sobie możliwość prowadzenia długich rozmów bez dodatkowych kosztów.

Polecenie Zapłaty - wygodna, bezgotówkowa metoda płacenia rachunków. Operator przesyła fakturę bezpośrednio do banku i zapłata następuje automatycznie. Klient nie tylko nie musi pamiętać o płatnościach, ale dostaje też bonus za wybór tej formy zapłaty: pakiet 30 minut do wykorzystania przez dwa miesiące.

Źródło: Wirtualne Media

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.