Plus namawia do płatności alternatywnych

Plus namawia do płatności alternatywnych18.03.2008 07:00
Plus
Kira Czarczyńska

Wiadomo, że obsługa klienta w salonie jest droga. I że abonenci nie zawsze pamiętają o zapłaceniu rachunku w terminie. Oczywiście, groźby wyłączenia usług działają, ale dopiero jakieś 2 tygodnie po terminie płatności.

Jak sobie z tym radzić?

Plus postanowił zastosować drugą część zasady z kijem i marchewką. Za marchewkę robić będą dodatkowe darmowe minuty przyznawane tym abonentom, którzy zdecydują się na regulowanie rachunków poprzez wybranie opcji "polecenie zapłaty".

Wiadomo, że obsługa klienta w salonie jest droga. I że abonenci nie zawsze pamiętają o zapłaceniu rachunku w terminie. Oczywiście, groźby wyłączenia usług działają, ale dopiero jakieś 2 tygodnie po terminie płatności.

Jak sobie z tym radzić?

Plus postanowił zastosować drugą część zasady z kijem i marchewką. Za marchewkę robić będą dodatkowe darmowe minuty przyznawane tym abonentom, którzy zdecydują się na regulowanie rachunków poprzez wybranie opcji "polecenie zapłaty".

W okresie promocyjnym, czyli od 14 marca do 31 maja, każdy Użytkownik, który skorzysta z ofert swojego banku i wybierze opcje poleceni zapłaty, otrzyma dodatkowo 30 minut na rozmowy do sieci Plus.

Pakiet 30 minut dodawany będzie wyłącznie za uruchomienie polecenia zapłaty za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu do konta bankowego w wyżej wymienionych bankach:

  • BPH S.A. (aktywacja za pośrednictwem Systemu Bankowości Internetowej Sez@m lub dzwoniąc na Infolinię 0-801 801 401 lub (0-12) 298 74 01)
  • PEKAO S.A. (aktywacja za pośrednictwem systemu Pekao24 lub dzwoniąc na TelePekao 0-800 380 380 lub (0-42) 683 83 80)
  • Citi Handlowy S.A. (aktywacja polecenia zapłaty za pośrednictwem konsultanta CitiPhone dzwoniąc na numer 0-801 32 24 84 lub (0-22) 692 24 84 oraz za pośrednictwem Serwisu Bankowości Elektronicznej Citibank Online)
  • Deutsche Bank PBC S.A. (aktywacja polecenia zapłaty za pośrednictwem konsultanta Teleserwisu Deutsche Banku dzwoniąc na numer 0-801 18 18 18 lub (0-12) 625 80 00)
Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.