Plush na Kartę, czyli nowa marka Plusa dla młodych

Plush na Kartę, czyli nowa marka Plusa dla młodych08.09.2014 15:24
Plus na kartę
Źródło zdjęć: © plus
Mateusz Żołyniak

Sieć Plus postanowiła wprowadzić nową markę "Plush na kartę", która skierowana ma być do młodszych użytkowników. Operator chwali się, że nowa oferta jest prosta, tania i dopasowana do potrzeb młodych klientów. Czy rzeczywiście tak jest?

Oferta Plush na kartę pod względem konstrukcji rzeczywiście prezentuje się dość prosto. W jej ramach klienci mogą wybierać między kilkoma zestawami usług, na które składają się nielimitowane rozmowy lub/i SMS-y do wszystkich sieci oraz pakiety danych. Najbogatsza opcja to nielimitowane minuty/SMS-y do wszystkich i pakiet 0,5 GB danych za 35 zł. Za 30 zł dostępny jest pakiet bez internetu, a same nielimitowane rozmowy to koszt 25 zł.

Klienci mogą korzystać również z zestawu nielimitowanych SMS-ów do wszystkich i 2 GB danych kosztującego 15 zł. Za 5 zł więcej dostępny jest podobny pakiet, w którym cena za minuty rozmowy została obniżona do 9 gr. Wszystkie zestawy aktywowane są na okres 30 dni.

Plush na kartę, Źródło zdjęć: © plus
Plush na kartę
Źródło zdjęć: © plus

W podstawowej ofercie minuta rozmowy kosztuje 29 gr, a wiadomości SMS/MMS są po 19 gr. Koszt 100 kB danych wynosi 19 gr. Ważność konta w zależności od wielkości doładowania prezentuje się następująco:

  • 5 zł - 5 dni;
  • 10 zł - 10 dni;
  • 20 zł - 20 dni;
  • 30 zł - 30 dni;
  • 50 zł - 90 dni;
  • 100 zł i więcej - 180 dni.

Sieć od razu wprowadza również nowe startery Plush na kartę, które pozwalają za darmo testować wybrane pakiety przez 5 dni. Kliencie obecnych ofert na kartę Plusa mogą przejść do nowej taryfy za pomocą kodu 14719# (do 30 października opcja ta jest darmowa). Operator chwali się również, że w Plush na kartę dostęp do Facebooka i Instagrama jest darmowy. O ile ma się oczywiście aktywne konto i dodatnie saldo.

Nowa oferta Plus to dwa całkiem fajne pakiety, które oferowane są w rozsądnych cenach, ale na tym raczej kończą się jej zalety. Stawki podstawowe są przeciętne, a okresy ważności konta po doładowaniach powinny być wyższe - oferta pod tym kątem nie jest elastyczna. Niemniej jednak, jeżeli ktoś wydaje około 30 zł miesięcznie na telefon (i nie korzysta za wiele z Internetu), Plush na kartę może być dobrym wyborem.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.