Rebranding Sony Ericssona w połowie 2012 roku. Co planuje Sony?

Rebranding Sony Ericssona w połowie 2012 roku. Co planuje Sony?05.12.2011 17:00
Koniec Sony Ericssona
Tomasz Hamryszak

Kiedy w październiku tego roku firma Sony oficjalnie ogłosiła całkowite przejęcie spółki Sony Ericsson, przyszłość znanej marki stanęła pod znakiem zapytania. Z biegiem czasu wiele niedomówień zostało wyjaśnionych, a Sony powoli odkrywa karty. Co nas czeka w ciągu najbliższych miesięcy?

Kiedy w październiku tego roku firma Sony oficjalnie ogłosiła całkowite przejęcie spółki Sony Ericsson, przyszłość znanej marki stanęła pod znakiem zapytania. Z biegiem czasu wiele niedomówień zostało wyjaśnionych, a Sony powoli odkrywa karty. Co nas czeka w ciągu najbliższych miesięcy?

Spółka joint venture Sony i Ericssona zadebiutowała na rynku w 2001 roku. Marka miała wzloty i upadki, a ostatnie lata były dość niekorzystne. W końcu japoński gigant zdecydował się na wykupienie całości udziałów (50%) należących do szwedzkiego Ericssona, co oznacza, że Sony jest już samodzielnym i jedynym właścicielem marki z 10-letnią historią.

Tak ogromne roszady w strukturze firmy wymuszają również zmiany w samych produktach. Już od czasu pojawienia się pierwszych wzmianek o przejęciu pełnej kontroli nad Sony Ericssonem przez Japończyków powstało wiele niedomówień dotyczących nazwy nowego brandu.

Zgodnie z wcześniejszymi przypuszczeniami obecna jeszcze na rynku marka Sony Ericsson zmieni się w Sony. Potwierdzają się również plotki, zgodnie z którymi japoński gigant zajmie się wyłącznie produkcją smartfonów. Oznacza to, że miłośnicy tradycyjnych słuchawek nie znajdą nic dla siebie w ofercie Sony.

Według Kristiana Teara, wiceprezesa i szefa sprzedaży i marketingu Sony Ericsson, rebranding marki ma się w pełni zakończyć w połowie 2012 roku. W tym okresie firma skupi się w dużej mierze na promocji nowych urządzeń, aby odbudować reputację.

Przypuszcza się, że w przyszłym roku pojawi się na rynku spora liczba smartfonów Sony z Androidem. Koncern najprawdopodobniej zdecyduje się na kontynuację serii Xperia, choć ta informacja nie została jeszcze potwierdzona. Jednego możemy być pewni: Sony jako silny gracz na rynku elektroniki będzie się starał nawiązać walkę w ścisłej czołówce, aby stać się gigantem rynku mobilnego. Czy Apple i Samsung powinny się obawiać budzącej się do życia konkurencji? Komentarze są do Waszej dyspozycji.

Źródło: Androidos.inengadget

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.