Samochodówka w klasycznym stylu

Samochodówka w klasycznym stylu27.05.2012 10:54
Death Racing
Tomasz Słowik

Death Racing jest propozycją dla fanów oldschoolowych klimatów. Gierka przypomina stare tytuły z archaicznych konsolek, polegające na wymijaniu wolniejszych samochodów.

Death Racing jest propozycją dla fanów oldschoolowych klimatów. Gierka przypomina stare tytuły z archaicznych konsolek, polegające na wymijaniu wolniejszych samochodów.

Zadanie gracza jest proste - dojechać jak najdalej. Przed każdym startem pokazuje się dodatkowe osiągnięcie do zdobycia, typu: wyprzedź ileś samochodów, przejedź określony dystans itd. Jeśli się to uda, gracz otrzymuje dodatkowe fundusze na kolejne samochody. Po drodze są też rozsiane monety, które stanowią walutę w grze. Poszczególne pojazdy różnią się od siebie szybkością, przyspieszeniem, hamulcami czy liczbą żyć. Te ostatnie umożliwiają kontynuowanie jazdy po wypadku. Ceny wozów są dość wygórowane i zdobycie tych najlepszych wymaga wiele czasu lub zainwestowania prawdziwych pieniędzy.

Plansza jest zawsze taka sama i zmienia się w zależności od przejechanej odległości. To wada, ponieważ odmienna sceneria trochę urozmaiciłaby zabawę. Osiągnięcia najczęściej wymagają przejechania krótkiego dystansu, a to głównie na nich można zarobić i po ich zdobyciu nie opłaca się jechać dalej. Co innego, jeśli komuś zależy na zdobyciu jak najwyższego wyniku na internetowej tablicy. Zależy on od przejechanej odległości oraz mnożnika, który wzrasta wraz z prędkością.

Sterowanie wymaga przyzwyczajenia. Samochód jedzie automatycznie, jednak przyspiesza się dotknięciem ekranu, hamuje przyciskiem, a skręca, machając telefonem. Niestety, nawet przy minimalnej prędkości pojazd reaguje dość ospale.

Death Racing

Oprawa prezentuje średni poziom. Samochody często się powtarzają, a otoczenie zbudowane jest z tych samych klocków. Z drugiej strony, grafika jest trójwymiarowa, a modele są nieźle wykonane.

DeathRacing przypomniał mi dzieciństwo i to jest w nim fajne. Gra jest prosta i dobra na chwilę. Niestety, aby konkurować na tablicy wyników - a to jedyne, co może przykuć do niej na dłużej - trzeba mieć najdroższy samochód, a jego zakup bez mikrotransakcji wymaga wiele czasu. Inna sprawa, że tytuł jest darmowy, dlatego uważam go za dobry zabijacz nudy.

[plus]oldschoolowy klimat

[plus]prosta rozgrywka

[minus]powtarzalne otoczenie

[minus]drogie samochody

[minus]w większych ilościach nudzi

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.