Samsung Galaxy S8 - w sklepie czy u operatora?

Samsung Galaxy S8 - w sklepie czy u operatora?02.04.2017 12:07
Łukasz Skałba

Samsung Galaxy S8 zadebiutował w cenie 3499 zł, a jego większy brat - 3999 zł. Taki koszt poniosą osoby, które zdecydują się zakupić najnowszego flagowca na wolnym rynku. U operatorów sprawa wygląda trochę inaczej.

Opłacalność danej oferty będę oceniał biorąc pod uwagę początkową cenę telefonu zsumowaną z abonamentem. Gdy porównamy taką sumę z tym, co dana taryfa oferuje, będzie można ocenić, gdzie Galaxy S8 jest najlepiej wyceniony.

Samsung Galaxy S8 w T-Mobile

U różowego operatora nowy flagowiec Samsunga będzie dostępny wyłącznie w abonamencie. Umowa trwa 24 miesiące, a opłata miesięczna w zależności od wybranej taryfy wynosi od 50 do 180 zł.

Poniżej przedstawiam wszystkie oferty (od najtańszej do najdroższej):

Względnie opłacalna wydaje mi się oferta T3A. Jej całkowity koszt jest od T2 o 90 zł, ale w zamian za to dostajemy nielimitowany internet, internet w roamingu oraz dodatkowe dwa miesiące Netflixa (które same w sobie kosztowałyby około 100 zł).

Inne warianty oferty T3 nie różnią się niczym poza sposobem płacenia. Oczywiście oferty, które mają wyższy abonament, ale niższą cenę początkową smartfona, są zdecydowanie mniej opłacalne.

Samsung Galaxy S8 w Orange

Orange oferuje obecnie tylko jedną ofertę abonamentową z Galaxy S8, ale za to kusi klientów niebieską wersją kolorystyczną smartfona, która ma być ekskluzywna dla pomarańczowego operatora.

Samsung Galaxy S8 w Play

Play jest jedynym operatorem oferującym Galaxy S8 za symboliczną złotówkę.

Samsung Galaxy S8 w Plus

Plus stawia sprawę jasno. Cena za telefon jest stała, ale można ją spłacać w wybranej przez siebie liczbie rat. Wybierając opcję 48 rat i biorąc pod uwagę cenę telefonu wynoszącą około 3500 zł, miesięczne zobowiązanie wyniesie niecałe 73 zł. Niezależnie od liczby rat cena Galaxy S8 będzie stała.

Samsung Galaxy S8 - w sklepie czy u operatora?

Najbardziej opłacalna wśród operatorów wydaje mi się oferta T3 A w T-Mobile. Odejmując cenę telefonu (3499 zł) od całkowitego kosztu oferty (4159 zł) zostaje 660 za dwuletni abonament. Daje to 27,50 zł miesięcznie.

Oferty "klasycznych" operatorów w dobie nowoczesnych, internetowych sieci (takich jak nju mobile, Virigin Mobile, Mobile Vikings czy Plush) nie są idealne. Osobiście wolę zakupić smartfona w sklepie internetowym i dobrać odpowiednią ofertę na kartę lub z umową na czas nieokreślony. Za ok. 30 zł u wszystkich wspomnianych operatorów można mieć nielimitowane minuty, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci oraz duży pakiet danych.

Pod względem cenowym oferty operatorów nie wypadają mniej korzystnie, ale sporym minusem jest uwiązanie umową nawet na wiele miesięcy.

Więcej o Galaxy S8:

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.