Sieć wRodzinie jednak nie pójdzie na dno

Sieć wRodzinie jednak nie pójdzie na dno06.06.2011 11:00
myPhone 1070 Chiaro
Paweł Żmuda

Początek czerwca to nie tylko start agresywnej kampanii promującej wejście marki T-Mobile. W wyścigu po pieniądze z naszych portfeli bierze udział również dobrze znana sieć wRodzinie, kojarzona do tej pory z nieudaną inwestycją ojca Tadeusza Rydzyka.

Początek czerwca to nie tylko start agresywnej kampanii promującej wejście marki T-Mobile. W wyścigu po pieniądze z naszych portfeli bierze udział również dobrze znana sieć wRodzinie, kojarzona do tej pory z nieudaną inwestycją ojca Tadeusza Rydzyka.

Sieć wRodzinie powstała w czerwcu 2009 roku na mocy porozumienia fundacji Lux Veritatis i firmy CenterNet S.A. Niestety, szybko okazało się, że promowanie nowej marki podczas zjazdów Radia Maryja nie wystarczy do utrzymania rentowności. Teraz firma próbuje zerwać ze starym wizerunkiem.

Działania marketingowe sieci wRodzinie skupią się na pozyskaniu nowej grupy docelowej i rewitalizacji marki. Sieć zmieniła już logo - jest lżejsze, świeższe i znacznie mniej kojarzy się z Watykanem. W Internecie pojawiła się już odświeżona strona wRodzinie. Firma ma zamiar promować swoją ofertę serią trzech spotów telewizyjnych. Kampania poprowadzona będzie w kanałach grupy Polsat.

Logo wRodzinie
Logo wRodzinie
Wszystkie nowe elementy, jakie wprowadzamy w komunikacji marki wRodzinie, przygotowane zostały z uwzględnieniem potrzeb użytkownika, który ceni sobie prostotę i użyteczność, mówi Włodzimierz Plewczyński z CenterNET.

Poza wizerunkowymi reklamówkami sieć informować będzie o promocji "Minuty za Minuty" (2 minuty odebranych połączeń przychodzących zamieniane na minutę połączeń wychodzących) oraz wycenionych na 99 złotych zestawach startowych z telefonami myPhone 1070 i kwotą 20 zł na rozmowy i SMS-y.

Niestety, zmieni się tylko grupa docelowa - z odbiorców mediów Rydzyka na widzów Zygmunta Solorza-Żaka. Oferta telefonów dostępnych wRodzinie pozostanie taka sama. Przedstawiciele sieci poinformowali o wprowadzeniu do oferty trzech zestawów telefonów z serii myPhone Simple Life. W ich skład wejdą telefony takie jak myPhone 1080 Duro (sugerowana cena detaliczna 299 zł), wspomniany wyżej myPhone 1070 Chiaro (sugerowana cena 99 zł) oraz myPhone 1055 Retto (sugerowana cena 149 zł). W zestawie z telefonem są też karty wRodzinie o wartości 20 zł. Zestawy promocyjne będą sprzedawane od dziś jeszcze przez miesiąc. Komórki można kupić w sklepach Teletorium, sieciach hipermarketów, a także za pośrednictwem infolinii wRodzinie (numer 720 007 777).

Do tej pory nazwa "wRodzinie" przywodziła na myśl Rodzinę Radia Maryja. Czy dalej będzie tak samo? Myślicie że zmiany przeprowadzone przez CenterNet wystarczą, by zerwać ze stereotypem sieci dla nieobytych z technologią emerytów i rencistów? Moim zdaniem rodziny potrzebują czegoś więcej niż telefonów myPhone...

Źródło: inf. prasowa

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.