"Super Mario Run" 2.0 na Androida i iOS już jest. Co nowego?

"Super Mario Run" 2.0 na Androida i iOS już jest. Co nowego?23.03.2017 09:54

Nintendo dotrzymało złożonej pod koniec ubiegłego roku obietnicy, zgodnie z którą "Super Mario Run" miał trafić na Androida w marcu. Trafił i to od razu w odświeżonej postaci.

Biorąc pod uwagę, że grę na iPhone'a w nieco ponad tydzień pobrano 50 milionów razy, nie będzie chyba przesady w stwierdzeniu, że na premierę wersji androidowej czekały miliony graczy.

Premiera "Super Mario Run" na Androida zbiegła się z debiutem nowej wersji gry o oznaczeniu 2.0, która wylądowała także na urządzeniach z iOS-em.

Co nowego w "Super Mario Run" wersja 2.0?

Główne zmiany to:

  • nowe grywalne postaci (a właściwie to jedna - Yoshi w trzech wersjach kolorystycznych);
  • jeden dodatkowy poziom dostępny w darmowej wersji gry;
  • nowe budynki do wykorzystania w trybie pozwalającym wybudować własne królestwo;
  • możliwość pominięcia trudniejszych poziomów w trybie Easy Mode;
  • bardziej rozbudowany samouczek.

To największa jak dotąd aktualizacja, ale wielkich zmian nie ma. Liczyłem chociaż na nowe poziomy, ale zmiany sprowadzają się głównie do doszlifowania już istniejących elementów gry. Nawet "nowe" postaci to tylko już istniejący Yoshi w nowych kolorach. Słabo...

Pełna wersja "Super Mario Run" na Androida jest... droższa od wersji na iOS

Często bywa tak, że androidowe gry są sporo tańsze od iOS-owych odpowiedników lub darmowe, ale za to nafaszerowane reklamami. Nie w tym przypadku. W polskim Google Play odblokowanie pełnej zawartości kosztuje 45 zł. Dla porównania w przypadku iOS-u jest to 9,99 euro, co po przeliczeniu daje niespełna 43 zł.

Oczywiście grę można wypróbować za darmo. Dotychczas w bezpłatnej wersji dostępne były tylko trzy poziomy, ale teraz doszedł jeszcze jeden. Jest to o tyle istotne, że co czwarty poziom kończy się walką z bossem.

Czy warto kupić "Super Mario Run"?

Gra broni się wartością sentymentalną. Znajome postaci i znajome dźwięki robią klimat, więc jeśli lubicie Mario, może to być tytuł dla was. Ja bawiłem się świetnie, ale obiektywnie rzecz ujmując, nie jest to najlepsza gra na świecie, a wysoka cena ma prawo odstraszać.

Na szczęście każdy może wypróbować "Super Mario Run" za darmo i sam zdecydować, czy chce zapłacić za odblokowanie kolejnych poziomów.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.