Tak będą wyglądały reklamy na Instagramie

Tak będą wyglądały reklamy na Instagramie25.10.2013 08:00
Reklama na Instagramie

Minęło już 1,5 roku od kiedy Instagram został zakupiony przez Facebooka za miliard dolarów w akcjach. Z czasem ich wartość spadła do 700 milionów dolarów, jednak w dalszym ciągu jest to suma astronomiczna, jak na serwis społecznościowy, który nawet na siebie nie zarabia. Najwyższa jednak pora by zaczął, zwłaszcza że liczba zarejestrowanych użytkowników przekroczyła niedawno 150 milionów. Pomogą w tym oczywiście reklamy.

O reklamach na Instagramie mówi się już od dłuższego czasu i wiele osób snuło obawy o ich inwazyjność. Zanosi się jednak na to, że zupełnie niepotrzebnie.

Instagram opublikował na swoim blogu widoczną powyżej grafikę, która wyjaśnia w jaki sposób będą wyglądały reklamy wewnątrz aplikacji. Jak widać, pozornie nie będą się one niczym wyróżniały od innych fotek wyświetlanych w strumieniu zdjęć, jednak na szczęście zostaną wyraźnie oznaczone jako materiał sponsorowany. Myślę, że jest to dobra wiadomość dla użytkowników, gdyż - nie oszukujmy się - reklamy być muszą, a taka forma nie wpłynie negatywnie na estetykę całego serwisu, jak miałoby to miejsce np. w przypadku wyskakujących banerów.

[solr id="komorkomania-pl-181560" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://komorkomania.pl/3198,debiutuje-mixbit-czyli-kolejny-instagram-dla-wideo-tym-razem-przygotowany-przez-tworcow-youtubea" _mphoto="mixbit-181560-252x168-862a12ca6b.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]4637[/block]

Co więcej, przedstawiciele Instagramu zapewniają, że zależy im na tym, by reklamy były kreatywne, więc na razie podejmują współpracę wyłącznie z zaufanymi partnerami (m.in.  Ben & Jerry's, Lexus, Levi's oraz PayPal). Można zatem liczyć na to, że serwis będzie dbał o to, by wyświetlane reklamy były przede wszystkim schludne.

Ciekaw jestem tylko, w jaki sposób będą się reklamować restauracje, cukiernie i kawiarnie, gdyż fotki prezentujące ich ofertę nie będą zbytnio kontrastowały z treściami, które na Instagramie udostępniają sami użytkownicy ;)

Źródło: InstagramEngadget

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.