"Think Different" hasłem kwietniowej kampanii Tabletu Apple?

"Think Different" hasłem kwietniowej kampanii Tabletu Apple?10.12.2009 06:05
Krzysztof Basel

“Think Different” to kolejny znak towarowy, który Apple opatentowało. Chociaż hasło nie jest w oficjalnym użyciu od ponad 7 lat to być może zostanie użyte do kampanii reklamowej Tabletu. Z kolei analityk firmy Oppenheimer podaje, że mityczne urządzenie ma trafić do sprzedaży w ciągu kilkudziesięciu najbliższych dni, a Apple już podpisuje umowy z wydawcami gazet i magazynów. Oto garść najświeższych plotek dotyczących coraz bardziej realnego Tabletu Apple.

Think Different” to kolejny znak towarowy, który Apple opatentowało. Chociaż hasło nie jest w oficjalnym użyciu od ponad 7 lat to być może zostanie użyte do kampanii reklamowej Tabletu. Z kolei analityk firmy Oppenheimer podaje, że mityczne urządzenie ma trafić do sprzedaży w ciągu kilkudziesięciu najbliższych dni, a Apple już podpisuje umowy z wydawcami gazet i magazynów. Oto garść najświeższych plotek dotyczących coraz bardziej realnego Tabletu Apple.

Tablet Apple ma wejść do produkcji już w lutym, a trafić do sprzedaży w marcu lub kwietniu 2010 roku - raportuje portal MarketWatch. Strona powołuje się na wypowiedź Yairego Reinera - analityka firmy Oppenheimer, który bazuje na swoich "potwierdzonych źródłach w branży".

Raport podaje też, że Tablet ma dysponować ekranem LCD multi-touch o przekątnej 10,1" wykonanym w innej technologi, niż OLED. Według przewidywań Apple sprzeda w ciągu kwartału ok 1-1.5 miliona tabletów w cenie ok 1000 dolarów każdy. Reiner zapewnia, że Apple kontaktuje się już w tej sprawie z wydawcami, oferując im podział zysków w stosunku 30% Apple - 70% wydawca. Taki podział może być o wiele ciekawszy dla wydawców, niż oferta sklepu Amazon i jego czytnika Kindle, który gwarantuje 50% zysku dla sprzedawcy i 50% dla sklepu Amazon. Wydawcy nie kryją się z nadchodzącymi zmianami. Ostatnio Internet obiegł film przygotowany przez Time Inc. z prezentacją mobilnego magazynu gotowego na urządzenia typu tablet.

Sports Illustrated - Tablet Demo 1.5

Inne źródła podają natomiast, że amerykański Urząd Patentowy opublikował właśnie wniosek Apple dotyczący znaku towarowego *"Think Different". *Oto oryginalna reklama z serii "Myśl Inaczej" z 1997 roku:

Twórcą sloganu jest Lee Clow z TBWA/Media Arts Lab. Hasło towarzyszyło wizerunkom znanych postaci, takich jak Miles Davis, John lenno, Pablo Picasso, Albert Einstein czy Gandhi. Być może znak "Think Different" pozostanie w stanie spoczynku na zawsze, ale fani Apple przewidują, że hasło jest szykowane na marcową lub kwietniową kampanię długo oczekiwanego Tabletu Apple.

Źródło: MacrumorsMarketwatch9to5mac

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.