Tinder stawia na... podcasty

Tinder stawia na... podcasty06.12.2016 16:46
Źródło zdjęć: © Pexels
Łukasz Skałba

Najpopularniejsza aplikacja randkowa świata wprowadza podcasty. Użytkownicy Tindera będą mogli dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o relacjach damsko-męskich oraz poznać różne niepublikowane statystyki aplikacji.

Podcasty to coraz popularniejsza gałąź marketingu internetowego. Kolejne koncerny decydują się na audycje sygnowane swoją nazwą, gdyż podcast jest mocno angażującym medium. Jeśli kogoś interesuje dana tematyka i włączy określony podcast, prawdopodobnie będzie go słuchał aktywnie i z zaangażowaniem. Potwierdzają to liczne badania. W samej tylko Ameryce podcastów regularnie słucha około 57 milionów osób.

O czym będą tinderowe podcasty?

Z tych właśnie powodów deweloperzy stojący za aplikacją randkową Tinder postanowili przygotować własny podcast. Będzie on składał się z 6 części, a każda z nich będzie dotyczyła randkowania i relacji damsko-męskich. Show będzie miało tytuł DTR, co jest skrótem od define the relationship (zdefiniować relację). Poprowadzi go amerykańska dziennikarka Jane Marie.

Poruszana tematyka nie będzie raczej zbyt różnorodna. Marie podzieli się z słuchaczami różnymi najciekawszymi statystykami Tindera oraz opowie o tym, jak zachowuje się na nim większość użytkowników. Nie zabraknie również porad typu "Jak stworzyć idealny profil?".

Tinder ma wielu użytkowników, którzy uwielbiają słuchać podcastów. Mamy mnóstwo ciekawych danych i historii do opowiedzenia, więc czujemy, że jest to dla nas świetna okazja do wykorzystania.

Tematem pierwszego odcinka będzie początek wirtualnej konwersacji. Wyjaśnione zostanie to, dlaczego praktycznie wszyscy użytkownicy zaczynają rozmowę od niezbyt kreatywnego "Hej" oraz dlaczego najpopularniejszym GIF-em jest ten z serialu "Przyjaciele", w którym Joey Tribbiani mówi swoje charakterystyczne "How you doin?".

Joey Tribbiani - How You Doin

Czy Tinder ma sens?

Wykorzystując okazję, linkuję prowokację, którą niegdyś przeprowadziłem właśnie na Tinderze. Wcieliłem się zarówno w wymyśloną postać męską, jak i kobiecą, i trochę poeksperymentowałem. Co się okazało? Oto kilka wniosków:

  • Rzeczywiście najpopularniejszą wiadomością początkową jest Hej. Co ciekawe, płeć nie ma tutaj żadnego znaczenia. Praktycznie nikt nie stara się napisać czegoś oryginalnego.
  • Kobiety dostają dużo więcej wiadomości niż mężczyźni.
  • Zdecydowana większość mężczyzn wykorzystuje Tindera w celu zaspokojenia swojego popędu seksualnego. Świadczą o tym liczne screeny, które zamieszczam w pełnym tekście.
  • Zaskakująco dużo kobiet szuka w aplikacjach randkowych ojca dla swojego nieplanowanego dziecka.
  • Zdarzają się kobiety, które wykorzystują aplikacje randkowe do zarobkowania. Często ceny za noc dochodzą do kilku tysięcy złotych.
  • Od dużej części użytkowników Tindera wieje desperacją. Tyczy się to obu płci.
  • Większość rozmów jest nudna i schematyczna. Polacy nie wiedzą co to \small talk.

Jak więc widzicie, nie potrzebne są żadne podcasty. Wystarczy zajrzeć na Komórkomanię ;)

Jeśli jednak ktoś chciałby dowiedzieć się co nie co o sieciowym randkowaniu, nie musi szukać daleko. Wszystkie podcasty będą bowiem zaimplementowane w oficjalnej aplikacji Tinder.

Fat Suit Tinder Date (Social Experiment)

Niepokojący trend tinderyzacji aplikacji

Można narzekać do czego zmierza nowoczesne społeczeństwo. Fakt jest jednak faktem. Chcemy mieć wszystko tu i teraz - natychmiast dostawać na talerzu gotowe i nieskomplikowane treści. Świadczy o tym trend tinderyzacji niektórych aplikacji. Zjawisko to jest szczególnie łatwo dostrzegalne w Polsce.

W samym tylko Appshakerze pojawiło się już kilka polskich programów opartych na mechanice Tindera. Spontap to apka stworzona przez polskich studentów. Służy ona do szukania imprez w okolicy. JobSquere służy z kolei do szukania ofert pracy, a w przypadku pracodawców - do szukania pracowników. Obie apki łączy jednak jedno - działają na identycznych zasadach co Tinder.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.