T-Mobile wprowadza nowe oferty. Czy warto?

T-Mobile wprowadza nowe oferty. Czy warto?17.10.2013 11:00
T-Mobile Mybox
Mateusz Żołyniak

Sieć T-Mobile postanowiła zmienić swoją ofertę dla klientów indywidualnych, dzięki czemu ma być ona bardziej przejrzysta i atrakcyjna dla klientów. Czy się udało?

T-Mobile wczoraj zaprezentowało trzy nowe taryfy, czyli Basic, Comfort i Premium. Operator chwali się, że w każdej z opcji istnieje możliwość korzystania z nielimitowanych połączeń do wszystkich polskich sieci oraz usługi MyBox.

Standardowe miesięczne abonamenty w ofercie z telefonem wynoszą odpowiednia 39,99 zł, 59,99 zł i 79,99 zł, a wybór opcji bez telefonu wiąże się ze zmniejszeniem miesięcznego zobowiązania o połowę. W taryfie Basic klienci otrzymują 400 minut do wszystkich (także stacjonarne) i pakiet danych 0,5 GB, a za opcję nielimitowanych połączeń do wszystkich należy dopłacić 20 zł. W Comfort minuty i pakiet są dwa razy większe, a opłata za "bez limitu" to 10 zł. Wybierając opcję Premium pakiet rośnie do 2 GB, a połączenia są standardowo nielimitowane. Szczegóły przedstawia poniższa tabelka:

Trzeba przyznać, że T-Mobile udało znacznie uprościć wcześniejsze oferty. Obecne taryfy wydają się bardzo przejrzyste, chociaż jest kilka małych haczyków. Najbardziej odczuwalnym okaże się z pewnością konieczność dopłacania za "bezpieczny internet" w ofercie bez telefonu. Koszt usługi to 10 zł, czyli całkiem sporo. Do tego, nieco do góry poszły ceny dostępnych urządzeń - jak widać operator musi sobie czymś zrekompensować lepsze pakiety.

Wyróżnikiem oferty na tle konkurencji ma być dostęp do usługi MyBox, która została zaprezentowana parę dni temu. To zbiór kilku popularnych aplikacji mobilnych (Audioteka, Naviexpert, Sklep mp3, Supermemo i iplex), które klienci mogą testować przez 30 dni. Następnie należy wybrać tę preferowaną, do której dostęp będzie włączony na stałe. Niestety usługa dostępna jest tylko na smartfony i tablety z systemem Android (obecnie użytkownicy mogą pobrać ją bezpłatnie po wysłaniu SMS-a na numer 80545 o treści „mybox”).

Ogólnie nowe taryfy T-Mobile prezentują się ciekawie, ale nie jest to wielka rewolucja na polskim rynku komórkowym. Do tego, pod niektórymi względami oferty konkurencji (Play, nju mobile) prezentują się dużo lepiej. Nie da się jednak ukryć, że wreszcie oferta polskiego oddziału T-Mobile może być atrakcyjna dla klientów. Jak Wam się podoba nowa opcja?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.