Top 6 komórek domów mody

Top 6 komórek domów mody25.08.2008 10:00
Karolina Adamus

Rynek telefonów komórkowych ma ogromną wartość. Ostatnio doszły do tego firmy z całkiem obcej branży. Producenci zegarków tworzą mutanty wykorzystując funkcje telefonu, potentaci motoryzacji podpisują się pod grami komórkowymi i udostępniają swoje logo na obudowach komórek.

Do gry o kawałek rynku wkroczyli także projektanci mody, którzy coraz częściej maczają palce w wyglądzie telefonów.

Rynek telefonów komórkowych ma ogromną wartość. Ostatnio doszły do tego firmy z całkiem obcej branży. Producenci zegarków tworzą mutanty wykorzystując funkcje telefonu, potentaci motoryzacji podpisują się pod grami komórkowymi i udostępniają swoje logo na obudowach komórek.

Do gry o kawałek rynku wkroczyli także projektanci mody, którzy coraz częściej maczają palce w wyglądzie telefonów.

  1. LG Prada

Telefon stworzony został we współpracy dwóch gigantów: rynku komórkowego i rynku mody. Połączenie okazało się piorunujące. Otrzymaliśmy nie tylko model funkcjonalny i spełniający aktualne wymagania rynku, ale i produkt modny, estetyczny i elegancki.

Komórka pojawiła się w wielu wersjach kolorystycznych, tak by każdy miłośnik mody mógł utożsamić się z tym modelem.

  1. Samsung Armani

Samsung P520 może pochwalić się lepszą specyfikacją niż LG KE850, jednak to Prada, jako pierwsza wypromowała się na rynku komórkowym z produktem przełomowym. Armani podążył tą samą ścieżką i do sklepów niedługo po premierze modelu LG trafił telefon z intuicyjną obsługą interfejsu i o charakterystycznym „iphonowym” wyglądzie.

  1. ModeLabs „My Dior”

Christian Dior zachęcony sukcesem przyjaciół po fachu postanowił również wydać własny model telefonu wykorzystując do tego firmę ModeLabs. My Dior, mimo elegancji i szyku, nie jest jednak w stanie konkurować z Pradą i Armanim pod względem innowacyjności.

  1. Samsung E500 Versus

Model E500 Samsunga to czysty przypadek promocji telefonu pod znanym nazwiskiem. Gianni Versace użyczył swojego logo, aby stworzyć specjalną edycję standardowej klapki koreańskiej firmy.

  1. Motorola RAZR V3i Dolce & Gabbana

W przypadku dobrze znanego i świetnie sprzedającego się w 2006 roku telefonu Motoroli z serii żylet, było wręcz oczywistym, że producent wyda specjalną edycję komórki. Pomógł mu w tym włoski dom mody, którego uwielbienie do koloru złota jest bardzo dobrze znane osobom zorientowanym w świecie mody.

  1. Samsung Z240 Vittorio & Lucchino

Po sukcesie modelu P520 opracowanego we współpracy z Armanim, Samsung postanowił odświeżyć jedną ze swoich standardowych klapek. Przy pomocy Vittorio & Lucchino zaopatrzył model w czerwoną obudowę i logo projektantów. Nic więcej nie uległo zmianie, ale wystarczyło, aby cena telefonu znacznie podskoczyła.

Domy mody od dłuższego czasu mieszają się w rynek komórkowy, jednak do niedawna robiły to subtelnie. Louis Vuitton, Fendi i Bulgari wypuściły serię akcesoriów do komórek, ale same jeszcze nie wpadły na produkcję własnego modelu telefonu. Sądzę jednak, że długo to nie potrwa.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.