Użytkownicy komórek to prawdziwi dewianci!

Użytkownicy komórek to prawdziwi dewianci!12.10.2011 14:20
Fot. na lic. CC; Flickr.com/by Helga Weber
Paweł Żmuda

Praktycznie każdy telefon dostępny na rynku wyposażony jest w aparat umożliwiający kręcenie filmów. Poza nagrywaniem krótkich fragmentów imprez, zabaw dorastających dzieci czy śmiesznych zachowań domowych zwierzaków użytkownicy telefonów z kamerami mają dość wstydliwy sekret. Nagrywają nie tylko za wiedzą i zgodą otoczenia.

Firma Harris Interactive opublikowała właśnie wyniki swojego najnowszego badania przeprowadzonego na próbie ponad 2300 dorosłych Amerykanów. Aż połowa z ankietowanych przyznała się, że nie ma moralnych oporów przed nagrywaniem nieco bardziej pikantnych i nie zawsze etycznych filmików. Jakie są ulubione sceny Amerykanów?

23% ankietowanych stwierdziło, że lubuje się w uwiecznianiu ludzi ubranych w obciachowe wdzianka. 15% z chęcią nagrywa upadki nieznajomych, 10% podgląda seksowne kelnerki w restauracjach, a 7% cheerleaderki. Panie również lubią filmować - aż 9% ankietowanych ujawniło, że dobrym materiałem do utrwalenia jest rozebrany przystojniak koszący trawę.

Mniej popularne tematy to objadający się szef lub współpracownik (7%), czynności higieniczne wywołujące obrzydzenie otoczenia (7%), a także obściskujące się pary (5%).

Amerykanie uważają, że świetną zabawą jest nie tylko nagrywanie obcych i współpracowników, lecz również przeglądanie filmików wykonanych przez znajomych. 57% ankietowanych twierdzi, że materiały, którymi dzielą się znajomi z pracy, to łakomy kąsek.

Obywatele Stanów Zjednoczonych najchętniej chcieliby zobaczyć m.in. nagrania żartów biurowych, drwin i udawania szefa, pracowników wyższego szczebla zmuszonych do przygotowania kawy, a takie biurowych drzemek i wygłupó. Z badania wynika, że ploteczkami z miejsc pracy bardziej interesują się mężczyźni niż kobiety (odpowiednio 60 i 54%).

Badanie przygotowane zostało na zlecenie firmy Qumu, zajmującej się dostarczaniem rozwiązań do obsługi i dzielenia się treściami wideo dla klientów biznesowych. Niezależnie od biznesowych celów ekipy stojącej za badaniem jego wyniki są ważną wskazówką.

Fot. na lic. CC; Flickr.com/by gailjadehamilton
Fot. na lic. CC; Flickr.com/by gailjadehamilton

W czasach gdy każdy nagrany w telefonie materiał można błyskawicznie załadować na YouTube lub podzielić się nim na Facebooku, warto uważać na współpracowników, przyjaciół i znajomych. Obciachowy klip może szybko zdobyć szeroką popularność w Sieci, a jego usunięcie na niewiele się zda, nawet jeśli celem autora nie było ośmieszenie bohaterów materiału przed tysiącami widzów.

A teraz tak szczerze: czy jest tu ktoś, kto chociaż raz nie nagrał głupkowatego filmiku lub nie strzelił fotki z ukrycia, która mogła się nie spodobać fotografowanej osobie? ;)

Źródło: baltimoresun

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.