W skrócie: Xperia Z4 i bezramkowy Oppo R7 na wideo oraz wnętrze Apple Watcha

W skrócie: Xperia Z4 i bezramkowy Oppo R7 na wideo oraz wnętrze Apple Watcha20.04.2015 17:17
Xperia Z4
Źródło zdjęć: © The Japan Times

Google udostępnia największą do tej pory aktualizację Androida Wear. Samsung tymczasem przerzuca apkę S Health do Google Play.

  1. Xperia Z4 na wideo. Krótki wideoprzegląd nowego flagowca przygotował The Japan Times. Uczciwie ostrzegam jednak, że - prócz rzucenia okiem na wygląd i kilka dodatków w oprogramowaniu - zbyt wiele się z tego filmu nie dowiecie. Zresztą, równie dobrze można rzucić okiem na dowolną wideorecenzję Xperii Z3... ;)

Sony unveils Xperia Z4

  1. S Health trafia do Google Play. Niestety w dalszym ciągu ta usługa zdrowotna zarezerwowana jest wyłącznie dla użytkowników wybranych urządzeń Samsunga, ale przynajmniej wszyscy aktualizacje do najnowszych wersji będą otrzymywać natychmiast. W Sklepie Play dostępne jest odświeżone wydanie, które zadebiutowało na Galaxy S6. Ciekawe, czy kiedyś Samsung udostępni tę aplikację również użytkownikom konkurencyjnych urządzeń.
S Health
S Health
  1. Android Wear z największą dotychczas aktualizacją. Nowa wersja oprogramowania uaktywnia moduł Bluetooth (tak, ten był dotychczas uśpiony), pozwala na rysowanie emotikonów (po narysowaniu kształtu wyświetlana jest lista sugerowanych grafik), a także pozwala przełączać powiadomienia obrotem nadgarstka bez konieczności używania drugiej ręki. Aplikacje wymagające stale włączonego ekranu będą mogły ponadto pracować w trybie monochromatycznym (białe treści na czarnym tle), co w przypadku zegarków z ekranami OLED pozwoli zaoszczędzić nieco energii. Bogato ilustrowany przegląd nowości znajdziecie w serwisie The Verge, którego redaktorzy załapali się już na aktualizację. Ja wciąż czekam.
  1. Oppo R7 na wideo. Chińczycy wykorzystali opatentowane przez siebie rozwiązanie, dzięki któremu ekran zdaje się wyświetlać obraz od jednej krawędzi do drugiej. Na filmie przygotowanym przez Niccolo Roli wygląda to świetnie.

Oppo R7

  1. Tak wygląda wnętrze Apple Watcha. Znany z przygotowywania koncepcyjnych grafik Martin Hajek tym razem postanowił pójść o krok dalej (a właściwie głębiej) i przygotował zestaw renderów ukazujących... podzespoły Apple Watcha. Materiał może i średnio interesujący, ale jakość grafik robi wrażenie.
[1/18]
[2/18]
[3/18]
[4/18]
[5/18]
[6/18]
[7/18]
[8/18]
[9/18]
[10/18]
[11/18]
[12/18]
[13/18]
[14/18]
[15/18]
[16/18]
[17/18]
[18/18]
  1. Nowa reklama Apple'a. 2-minutowe wideo zostało zatytułowane "Better Starts Here", czyli "lepsze zaczyna się tutaj". Film skupia się nie tyle na produktach z logo nadgryzionego jabłka, co trosce firmy o środowisko.
  1. Time lapse reklamujący zegarek LG Watch Urbane. Spot zabiera nas w krótką podróż po Barcelonie.

LG Watch Urbane: Time Lapse

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.