#wSkrócie: Samsung Galaxy A8s i Huawei nova 4 z datami prezentacji oraz zapowiedź vivo NEX 2

#wSkrócie: Samsung Galaxy A8s i Huawei nova 4 z datami prezentacji oraz zapowiedź vivo NEX 203.12.2018 17:26
Samsung Galaxy A8s na materiale promocyjnym
Źródło zdjęć: © Weibo
Mateusz Żołyniak
  1. Data prezentacji Samsung Galaxy A8s

Samsung na chińskim serwisie mikroblogowym Weibo zamieścił materiał promocyjny, który informuje, że Galaxy A8s zostanie zaprezentowany już 10 grudnia 2018 roku.

Samsung Galaxy A8s - materiał promocyjny, Źródło zdjęć: © Weibo
Samsung Galaxy A8s - materiał promocyjny
Źródło zdjęć: © Weibo

Więcej na temat pierwszego smartfonu giganta z ekranem Infinity-O z dziurką na przedni aparat dowiecie się z tego i tego wpisu.

  1. Huawei nova 4 również z datą prezentacji

Huawei wskazał z kolei na Weibo, że na jego odpowiedź na Galaxy A8s trzeba będzie poczekać tydzień. Model nova 4 z ekranem z dziurką na aparat ma zostać oficjalnie zaprezentowany 17 grudnia 2018 roku.

Huawei nova 4 - materiał promocyjny, Źródło zdjęć: © Weibo
Huawei nova 4 - materiał promocyjny
Źródło zdjęć: © Weibo
  1. Samsung z modemem 5G potwierdzony

Koreańczycy wydali oficjalne oświadczenie, które dotyczy współpracy z amerykańską siecią Verizon Wireless. Ma ona zaowocować wprowadzeniem do sprzedaży w pierwszej połowie 2019 roku smartfonu obsługującego łączność 5G. W urządzeniu wykorzystany ma być modem Snapdragon X50 5G, ale to jedyne konkrety ujawnione na jego temat.

  1. Flagowy sklep Huaweia w Warszawie

Polski oddział chińskiego giganta pochwalił się, że 15 grudnia 2018 roku w Warszawie otwarty zostanie pierwszy flagowy sklep Huaweia w Europie Środkowo-Wschodniej, który będzie mieścił się w CH Arkadia.

Flagowy salon Huaweia w Warszawie, Źródło zdjęć: © Huawei
Flagowy salon Huaweia w Warszawie
Źródło zdjęć: © Huawei

Otwarcie sklepu ma być celebrowane przez dwa dni (15 i 16 grudnia), a jego częścią ma być spotkanie z Anną Lewandowską i Sarsą. Użytkownicy w tym czasie mają mieć możliwość zakupu wybranych urządzeń (smartfony, tablety, laptopy czy akcesoria) w promocyjnych cenach.

Huawei:

[b]Huawei Warszawa – sklep jako miejsce kontaktu z marką[/b]Huawei Warszawa to pierwszy flagowy sklep Huawei w Europie Środkowo-Wschodniej i drugi w Europie po Mediolanie. Sklep ma być nie tylko miejscem sprzedaży, ale także przestrzenią, gdzie prezentowane będą nowości marki. Odwiedzający będą mogli je przetestować jako jedni z pierwszych w Polsce i osobiście przekonać się o użyteczności najbardziej innowacyjnych technologii.

W wygodnej i przyjaznej przestrzeni, będą mogli porozmawiać z ekspertami Huawei i sprawdzić osobiście, jak sztuczna inteligencja w procesorze telefonu może pomóc np. w wykonaniu doskonałej fotografii, niezależnie od umiejętności fotografującego i warunków zewnętrznych.

Klientów obsługiwać będzie 12 specjalistów sprzedaży, posiadających dogłębną wiedzę o produktach i ofercie. Na miejscu świadczone będą także usługi serwisowe – 6 dodatkowych osób będzie odpowiadać na wszystkie potrzeby klientów związane z serwisowaniem urządzeń. Sklep zlokalizowany jest na parterze centrum handlowego, w pasażu „Canaletto”, a jego powierzchnia wynosi 227 m². Podłużny kształt lokalu pozwolił zaaranżować trzy strefy dedykowane różnym aktywnościom – strefa frontowa jest miejscem ekspozycji flagowych produktów, strefa centralna przeznaczona jest do organizacji eventów i prezentacji produktowych, a trzecia strefa – strefa consierge – prezentuje całe portfolio Huawei i jest miejscem obsługi klienta, zarówno tej sprzedażowej, jak i serwisowej.

[b]Huawei Warszawa – wyjątkowy design i multimedialna prezentacja produktów[/b]Huawei Warszawa został zaprojektowany przez brytyjską firmę TRO, jedną z najbardziej prestiżowych firm specjalizujących się w tworzeniu przestrzeni wystawowych. Wystrój sklepu podąża za najnowszymi trendami, łącząc wysokiej jakości materiały, takie jak jasny kamień i drewno dębowe oraz bambusowe, z nowoczesną technologią.

W ściany sklepu wmontowane zostały multimedialne ekrany – jedna ze ścian wideo składa się z aż 20 55-calowych monitorów bezszwowych w układzie 4x5, które pozwalają osiągnąć efekt dużego jednolitego ekranu. Dwie pozostałe video walls mają rozmiary: 6 monitorów w układzie 3x2 i 4 monitory w układzie 2x2.

W blatach stołów ekspozycyjnych znajdują się nowoczesne ekrany dotykowe, które pozwalają na interaktywne poznawanie specyfikacji prezentowanego produktu – informują też o jego cenie. Duży stół ekspozycyjny w centralnej części sklepu również oparty jest na technologii digital signage, dzięki której klient może interaktywnie poznawać portfolio Huawei.

Wszystkimi rozwiązaniami technologicznymi w sklepie można zarządzać zdalnie z dowolnego miejsca przez internet. Technologie zastosowane w warszawskim sklepie będą benchmarkiem dla kolejnych salonów powstających w naszej części Europy.

W każdym flagowym sklepie Huawei znajduje się element symbolizujący mariaż kultury chińskiej z kulturą lokalną. W przypadku Huawei Warszawa tym elementem jest ikona Syreny, w której kształt zaszyta została cyfra 8, uważana przez Chińczyków za cyfrę przynoszącą szczęście.

  1. vivo zapowiada NEX-a 2

Na oficjalnej stronie vivo pojawiła się już dedykowana zakładka dla modelu NEX 2. Dostępne tam materiały promocyjne potwierdzają, że smartfon będzie miał dwa ekrany oraz potrójny aparat. Zdjęcia nowości vivo można znaleźć tutaj.

Vivo Nex 2 Official Teaser

Ostatnie przecieki z Weibo mówią, że vivo NEX 2 będzie dostępny z 10 GB pamięci RAM i 256 GB pamięci wbudowanej.

  1. Świąteczna promocja Sony Mobile

Polski oddział Sony Mobile poinformował o starcie świątecznej promocji w salonach Orange, która potrwa od 3 do 31 grudnia 2018. Dzięki niej użytkownicy mogą kupić za 3999 zł zestaw złożony z:

  • Sony Xperia XZ3 (oficjalna cena: 3399 zł);
  • Sony WH-1000XM3 (oficjalna cena: 1699 zł).

Dodam, że nowa wersja słuchawek wyróżnia się poprawionym systemem redukcji hałasu, który bazuje na dedykowanym procesorze QN1 HD. Funkcja Adaptive Sound Control ma do tego dopasowywać poziom tłumienia hałasu do otoczenia użytkownika.

  1. Sony pracuje nad smartfonem z przezroczystym ekranem?

Letsgodigital dotarł do wniosku patentowego firmy Sony, który dotyczy smartfonu wyposażonego w przezroczysty ekran. Co ciekawe, zakłada on stworzenie urządzenia, które można obsługiwać z dwóch stron - z przodu i z tyłu wyświetlane mają być inne treści.

Ilustracja do wniosku patentowego Sony, Źródło zdjęć: © letsgodigital
Ilustracja do wniosku patentowego Sony
Źródło zdjęć: © letsgodigital

Przypomnę, że w przeszłości firma Sony (jeszcze pod marką Sony Ericsson) wprowadziła już telefon z przezroczystym ekranem. Xperię Pureness była luksusowym produktem, który nie zdobył zbyt dużej popularności.

  1. 25 osób z szansą na zdobycie Mi MIX-a 3

Firma Xiaomi rozpoczęła nową edycję programu Mi Explorers - od 3 do 9 grudnia 2018 roku zbierane będą zgłoszenia od fanów marki. 25 szczęśliwców z całego świata po wykonaniu serii zadań otrzymać ma Mi MIX- 3. Więcej szczegółów można znaleźć na tej stronie.

  1. Rebtel kończy działalność w Polsce

Firma Rebtel Poland, która oferowała dostęp do Rebtel SIM, poinformowała o zakończeniu działalności na polskim rynku. Nowe zgłoszenia nie są już przyjmowane, a dotychczasowi użytkownicy mieli zostać poinformowani o zaistniałej sytuacji.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.