Zima za pasem, a Play zbiera żniwa

Zima za pasem, a Play zbiera żniwa20.10.2011 11:40
Play się chwali... (fot. P4)
Kamil Homziak

Za oknem coraz zimniej, tymczasem najmłodszy i wciąż najmniejszy polski operator pochwalił się wynikami za trzeci, przypadający na gorące letnie miesiące kwartał. Jest dobrze?

W ostatnich trzech miesiącach P4 osiągnęło najwyższy w historii wynik rozpoznawalności marki - 81%, jest też najlepiej ocenianym operatorem komórkowym w kraju. Duży sukces odniosła przygotowana we współpracy z Huawei akcja Testuj Smartfona, w której udział wzięło 150 tys. testerów. Play przoduje w sprzedaży usług oraz słuchawek BlackBerry. Ze wszystkich telefonów w ofercie operatora w ostatnim czasie najchętniej kupowano HTC Desire Z, Samsung Galaxy Ace oraz Samsung Wave 533.

W ciągu 9 miesięcy numer do Play przeniosło aż 770 tysięcy klientów (71% rynku) - pod tym względem Play również prowadzi wśród operatorów. 7 na 10 osób podpisujących nowe umowy to klienci konkurencji, głównie Orange. Co 8. osoba, kupując zestaw na kartę, wybiera ofertę Red Bull Mobile, a plany abonamentowe tego operatora wirtualnego są wybierane częściej, niż przypuszczano. Łączna liczba klientów P4 przekroczyła już 6,5 mln, z czego 44% to klienci abonamentowi.

Play to najszybciej rozwijający się operator w Europie. Równie dynamicznie wzrasta zasięg Internetu 4G. Obecnie liczba aktywnych nadajników jest... iście diabelska - 666. W ciągu najbliższych kilku lat operator ma osiągnąć przychody (nie mylić z zyskiem netto) w wysokości 4 mld złotych.

Wyniki sieci Play robią wrażenie. Gdy operator wchodził na rynek, jego celem było obalenie dyktatu tzw. wielkiej trójcy - i to się udaje. P4 wciąż ma najmniej klientów, ale coraz bardziej zbliża się do poziomu Plusa, T-Mobile czy Orange. Oby tak dalej, a wszystkim wyjdzie to na dobre. Gdyby nie Play Fresh, to nie wiadomo, kiedy doczekalibyśmy się choćby magicznych i pamiętnych 29 groszy za minutę.

Źródło: Play

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.