Play: klient nie płaci za przeniesienie, ale...
11.09.2009 07:50, aktual.: 11.09.2009 09:50
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jeszcze do niedawna P4 w ramach przekonywania ludzi do przenoszenia numeru do Play, zwracało koszty tej procedury. Było to 60 PLN, które klient, po udanym przeniesieniu numeru, dostawał z powrotem - od swojego operatora.
Teraz przeniesienie numeru jest darmowe na mocy ustawy. Co z tymi 60 złotymi?
Teraz przeniesienie numeru jest darmowe na mocy ustawy. Co z tymi 60 złotymi?
Okazuje się, że zostają. Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play:
Przypomnę, że te pieniądze to był zwrot wydatków jakie Klient musial wydać na przeniesienie numeru. 6 lipca ta opłata przestała obowiązywać. Zastanawialiśmy się którą promocję wyłączyć te 60 zł czy też zestaw pakietów na dzień dobry. Zapytaliśmy Klientów i zostaje 60 zł.
Dość dziwne posunięcie, ale chyba po prostu wychodzi taniej, niż likwidacja pakietów. I zdecydowanie taniej, niż zostawienie obu. Likwidacja obu zaś nie tylko zmniejszyłaby drastycznie atrakcyjność Play w oczach przyszłych klientów (bo przecież dawali, a teraz nie dają) - ale także zrujnowałaby nieco wizerunek, jaki tworzy operator:
*Przypomne, że jako jedyny operator dawaliśmy i dajemy tak dużo klientowi za to, że wybierze właśnie PLAY. * (Tako rzecze... rzecznik)
Źródło: Tako rzecze... rzecznik