Plus nie może, Play podpuszcza

Plus nie może, Play podpuszcza

przenoszenie numeru - gsm
przenoszenie numeru - gsm
Kira Czarczyńska
07.08.2009 06:00, aktualizacja: 07.08.2009 08:00

Plus i Play się nie lubią. To chyba zdążyli zauważyć już wszyscy. Uczciwie trzeba przyznać, że zaczął Play swoją kampanią zupełnie przypadkiem przypominającą o możliwości zrywania umów akurat wtedy, kiedy Plus zmieniał regulamin.

Dodatkowe spięcia wywołuje między nimi wprowadzony ostatnio przez UKE obowiązek realizacji usługi przeniesienia numeru w czasie nie przekraczającym jednej doby.

Plus i Play się nie lubią. To chyba zdążyli zauważyć już wszyscy. Uczciwie trzeba przyznać, że zaczął Play swoją kampanią zupełnie przypadkiem przypominającą o możliwości zrywania umów akurat wtedy, kiedy Plus zmieniał regulamin.

Dodatkowe spięcia wywołuje między nimi wprowadzony ostatnio przez UKE obowiązek realizacji usługi przeniesienia numeru w czasie nie przekraczającym jednej doby.

Przenoszenie numerów jako usługa działa już dość długo, zawsze jednak problemem był czas jej realizacji. Wydłużano go tak bardzo, że zdążyła się tym już zainteresować nawet Komisja Europejska. Nałożony niedawno na operatorów obowiązek realizacji takiego zlecenia w 24 godziny miał teoretycznie poprawić sytuację, ale nic się nie zmieniło.

No, poza tym, że Plus i Play mają kolejne pole do popisu...

*W obecnej sytuacji Plus nie realizuje procesu MNP od chwili wprowadzenie zapisów nowego Rozporządzenia Rady Ministrów.

Obecnie mamy blisko 4000 otwartych spraw, dla których (mimo wielu próśb) nie otrzymaliśmy odpowiedzi ze strony PLUS.*

Tak na swoim firmowym blogu pisze rzecznik Play, Marcin Gruszka. Wskazuje tym samym palcem Plusa jako tego, przez którego klienci muszą czekać.

Oczywiście Plusowi takie "tykanie" się nie spodobało i oświadczył niedelikatnie i wprost:

Operator sieci Play wprowadza klientów w błąd.

I od razu uzasadnia, dlaczego:

chcemy podkreślić, że dokumentujemy wszystkie przypadki, kiedy do przeniesienia numeru między sieciami Plus i Play nie doszło z winy Play. Zamierzamy przekazać te informacje regulatorowi i podać je do publicznej wiadomości.

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play, dokonując wyżej opisanej manipulacji opartej na nieprawdziwych informacjach, przedstawił w fałszywym świetle działania Polkomtel S.A. w zakresie wykonywania usługi przenoszenia numerów. Jest to kolejny przykład nierzetelnego informowania opinii publicznej przez sieć Play.

Szykuje się najwyraźniej całkiem solidna przepychanka między tymi operatorami. Tym bardziej, że występuje tu też interesujący akcent w postaci prowadzonych właśnie przez Urząd Komunikacji Elektronicznej kontroli stosowania się do nowych przepisów.

Źródło: BlogPlay.eu

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)