W końcu poznaliśmy ceny wszystkich Surface'ów. Tanio nie będzie

W końcu poznaliśmy ceny wszystkich Surface'ów. Tanio nie będzie

Surface Pro (fot blogs.technet.com)
Surface Pro (fot blogs.technet.com)
Miron Nurski
29.11.2012 19:00, aktualizacja: 29.11.2012 20:00

Flagowy tablet Microsoftu z pełną wersją systemu Windows 8 zadebiutuje na rynku dopiero na początku przyszłego roku, jednak jego cenę znamy już dziś. Oprócz tego na polski rynek wchodzi właśnie Surface z tabletowym Windowsem RT. Ciekawi, ile przyjdzie za niego zapłacić?

Flagowy tablet Microsoftu z pełną wersją systemu Windows 8 zadebiutuje na rynku dopiero na początku przyszłego roku, jednak jego cenę znamy już dziś. Oprócz tego na polski rynek wchodzi właśnie Surface z tabletowym Windowsem RT. Ciekawi, ile przyjdzie za niego zapłacić?

Dla przypomnienia: Surface Pro jest pełnoprawnym notebookiem z desktopową wersją systemu Windows 8, procesorem Intel Core i5 wspieranym przez 4 GB pamięci RAM oraz 10,6-calowym wyświetlaczem o rozdzielczości 1920 x 1080. Tablet ten ma trafić na półki sklepowe w styczniu 2013 roku.

Jego cena będzie uzależniona od pojemności ultraszybkiego dysku SSD. Za wersję o pojemności 64 GB przyjdzie klientom zapłacić 899 dol. (ok. 2840 zł), a chętni na wersję 128 GB powinni przygotować 999 dol. (ok. 3150 zł). Ceny nie obejmują dedykowanej klawiatury i trzeba będzie zakupić ją osobno. Można się również spodziewać, że europejskie ceny mogą być o wiele wyższe. Zwłaszcza jeżeli weźmiemy pod uwagę polskie ceny Surface'ów z Windowsem RT, które z założenia powinny być przecież znacznie tańsze.

W ofercie sieci sklepów Vobis pojawił się właśnie Surface z procesorem Tegra 3 i okrojoną wersją systemu Windows, przygotowaną z myślą o tabletach. Podstawowa wersja z dyskiem po pojemności 32 GB wyceniona została na 2699 zł. Cena ta wzrasta do 3199 zł, gdy oprócz tabletu zależy nam również na specjalnym coverze, który pełni funkcję klawiatury. Z kolei Surface z coverem i dyskiem 64 GB kosztuje dokładnie 3599 zł.

Surface'y we wszystkich wersjach wycenione zostały dość wysoko. W tym roku dwaj konkurenci Microsoftu - Apple i Google - dostrzegli potencjał drzemiący w rynku tanich tabletów, a firma Steve'a Ballmera zdaje się podążać w odwrotnym kierunku. Z takim podejściem nie wróżę jej wielkiego sukcesu. Zwłaszcza że według recenzentów wysoka cena nie idzie w tym wypadku w parze z jakością...

Źródło: TechNet BlogsVobis

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)