Apple-maniacy ściągają najwięcej i najchętniej płacą

Apple-maniacy ściągają najwięcej i najchętniej płacą

Apple-maniacy ściągają najwięcej i najchętniej płacą
Apple-maniacy ściągają najwięcej i najchętniej płacą
Maciej Kuś
26.02.2010 15:47, aktualizacja: 26.02.2010 16:47

Najnowsze dane opublikowane przez sieć reklamy mobilnej AdMob potwierdzają wcześniejsze trendy – posiadacze mobilnych urządzeń z nadgryzionym jabłkiem w logu znacznie chętniej pobierają płatne aplikacje niż ich koledzy z Androidem w dłoni.

Według AdMob w styczniu 2010 roku użytkownicy iPhone pobierali średnio 8,8 aplikacji, z czego 1,8 to te, za które trzeba było zapłacić. W przypadku iPodów touch jest to odpowiednio 12,1 i 1,6 aplikacji na użytkownika. Fani Androida nie tylko ściągają mniej aplikacji (łącznie 8,7 na osobę), ale też rzadziej za nie płacą. Narzędzia pobrane za wcześniejszym uiszczeniem opłaty stanowią w przypadku Androida tylko 12,5% (1,1 aplikacji).

Obraz

W najgorszej sytuacji znalazł się webOS, który pod każdym względem dał się wyprzedzić konkurencji. Patrząc na liczbę dostępnych aplikacji na poszczególne platformy, sytuacja ta nie powinna jednak nikogo dziwić.

Raport AdMob zwraca uwagę na jeszcze jedną ciekawą kwestię. Okazuje się, że 91% użytkowników iPhone i 88% posiadaczy iPodów touch zarekomendowałoby swoje urządzenie innym. Podobnie uczyniłoby 84% właścicieli telefonów z systemem Android i zaledwie 69% z webOS.

Źródło: vBetaMashable

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)