Bankructwo przez Play?

Bankructwo przez Play?17.09.2009 06:30
zycie - gadanie - play
Kira Czarczyńska

Zapraszam Państwa jutro o godzinie 15.00 do salonu PLAY ZONE w Warszawie w Złotych tarasach na happening, który odbędzie się w i przed państwa salonem. W programie mn. uroczyste podpisanie pozwu do UKE, pokaz żebractwa w moim wykonaniu, itp. - napisał do Play klient, który przenosił niedawno swój numer do tego operatora.

Jak widać zadowolony z przenosin nie jest. Ale też i ma powód, choć moim zdaniem niekoniecznie akurat z Play bezpośrednio związany...

Zapraszam Państwa jutro o godzinie 15.00 do salonu PLAY ZONE w Warszawie w Złotych tarasach na happening, który odbędzie się w i przed państwa salonem. W programie mn. uroczyste podpisanie pozwu do UKE, pokaz żebractwa w moim wykonaniu, itp. - napisał do Play klient, który przenosił niedawno swój numer do tego operatora.

Jak widać zadowolony z przenosin nie jest. Ale też i ma powód, choć moim zdaniem niekoniecznie akurat z Play bezpośrednio związany...

Wkurzony klient, zarzucający Play pozbawienie go źródła dochodu, faktycznie urządził 15 września przed salonem swoisty happening. Sprawa wzbudza spore kontrowersje, jednak co ciekawe - happening pomógł. Do problemu klienta, ignorowanego długo przez BOK Play, odniósł się sam rzecznik prasowy sieci:

Czy Klient stracił pracę? Czekam na mail do Pana Marcina bo bardzo chętnie wyjaśnimy ten temat z pracodawcą i zapewne znajdzie się inne rozwiązanie. Jak do tej pory nie dostałem żadnego maila. Czekam i bardzo chętnie wyjaśnię tę sprawę do końca.

Ok, ale o co poszło?

od czasu przeniesienia telefonu do waszej sieci upłynęły dwa tygodnie, (plus miesiąc oczekiwania na przeniesienie numeru) w tym czasie telefon przestał odbierać połączenia przychodzące i sms – zostałem bez kontaktu z klientami, rodziną i kimkolwiek kto chciałby się ze mną skontaktować. - wyjaśnia klient na stronie Przenieś swój biznes do PLAY, pomożemy ci upaść!

Wskazuje też, na jakie problemy naraziła go opieszałość operatora:

  • brak dostępu do konta bankowego - kody autoryzacyjne SMS
  • brak kontaktu z firmami, z którymi współpracował
  • kara umowna nałożona za brak reakcji na awarię - z powodu braku kontaktu

BOK dostał w ciągu tych dwóch tygodni przenoszenia numeru do Play trzy reklamacje, na żadną jednak nie odpowiedział. W efekcie zaś pozbawienia klienta kontaktu ze światem, jego działalność gospodarcza praktycznie upadła.

Rozumiem wzburzenie, ale nie rozumiem klienta

Sprawa jest jednak jak dla mnie mocno naciągana. Pomijam już to, że w przenoszeniu numeru biorą udział dwie strony, i w tym przypadku obie zawiniły.

Powiedzcie mi jednak: kto o zdrowych zmysłach opiera wszystkie swoje biznesowe kontakty o jeden numer telefonu, będący na dodatek pre-paidem - i jeszcze ryzykuje przenoszenie tego numeru...? W ogóle nie potrafię sobie wyobrazić motywów podjęcia takich decyzji.

W każdym razie nagłośnienie problemu tego konkretnego klienta może dać całkiem ciekawy efekt: ci niezadowoleni będą urządzać happeningi w salonach w całym kraju. Albo przynajmniej informować o swoich problemach cały Internet. Pewnie jednak technicznie nic to nie zmieni...

Źródło: BlogPlay.eu

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.