Klienci biznesowi mogą negocjować ofertę w T-Mobile

Klienci biznesowi mogą negocjować ofertę w T-Mobile12.05.2012 07:00
T-Mobile: przedsiębiorcy mogą negocjować ofertę (fot.: T-Mobile)
Kira Czarczyńska

Wprowadzając nową ofertę, wszyscy operatorzy komórkowi twierdzą, że będzie ona najlepiej dopasowana do potrzeb klientów. W rzeczywistości są to propozycje sztywne, bez większych możliwości wprowadzenia zmian. Klienci biznesowi sieci T-Mobile mogą jednak rzeczywiście negocjować warunki umowy i otrzymać znacznie lepiej dopasowaną propozycję.

Od 9 maja przedsiębiorcy, którzy zamierzają podpisać umowę z siecią T-Mobile, mogą uzgodnić ze sprzedawcą najlepszą dla siebie ofertę oraz cenę telefonu. Od teraz bowiem T-Mobile proponuje wszystkim przedsiębiorcom elastyczne warunki zawierania umów w ramach oferty Pakiet dla Biznesu.

Jak to działa?

Nowa oferta zawiera 6 pakietów cenowych, w których mieszczą się standardowe usługi, m.in. rozmowy krajowe, rozmowy międzynarodowe w roamingu, SMS-y, MMS-y, transfer danych. Przed podpisaniem umowy właściciel firmy, na którą będzie ona zawarta, może negocjować, o ile procent chce powiększyć dostępna kwotę na usługi oraz ile przy wybranej ofercie będzie kosztował go nowy smartfon.

W zależności od rzeczywistych potrzeb Dodatkowy Pakiet Wartościowy można powiększyć o 25%, 50%, 75%, lub nawet więcej. Z ceną telefonu natomiast można zjechać nawet do złotówki.

Dodatkowo wybrać można także, w zależności od pakietu cenowego:

  • usługę \Zawsze Biznes\ - nielimitowane rozmowy do T-Mobile w kraju i na świecie;
  • Internet w telefonie - od 100 MB do 2,5 GB;
  • więcej Internetu w telefonie - od 300 MB do 5 GB;
  • usługę \Bezpieczny telefon\ - ochrona abonenta przed skutkami kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia telefonu i karty SIM.

Dostępny limit transferu danych w propozycji "więcej Internetu w telefonie" nie jest dostępny w najniższym pakiecie cenowym.

T-Mobile przygotował również specjalny 10% rabat na abonament w taryfach Pakiet dla Biznesu przez 24 miesiące dla wszystkich przedsiębiorców przenoszących numer od innego operatora.

Źródło: T-Mobile

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.