Do iPhone - iPod gratis

Do iPhone - iPod gratis27.08.2008 12:00
Do iPhone - iPod
Kira Czarczyńska

Operatorzy i związani z nimi inni sprzedawcy telefonów iPhone (poza prywatnymi osobami na Allegro, ci nie muszą), starają się za wszelką cenę ignorować fakt, że zainteresowanie tym aparatem jest mniejsze niż sobie zaplanowali. Realizują więc plany marketingowe stworzone przed oficjalną premierą iPhone. PPP Marketing zaprasza do akcji "iPhone - iPod - iPersonal (i Ty)".

Operatorzy i związani z nimi inni sprzedawcy telefonów iPhone (poza prywatnymi osobami na Allegro, ci nie muszą), starają się za wszelką cenę ignorować fakt, że zainteresowanie tym aparatem jest mniejsze niż sobie zaplanowali. Realizują więc plany marketingowe stworzone przed oficjalną premierą iPhone. PPP Marketing zaprasza do akcji "iPhone - iPod - iPersonal (i Ty)".

PPP Marketing współpracuje przy sprzedaży iPhone'a z siecią komórkową Era. W ramach promocji, klient, który dokona zakupu iPhone'a za pośrednictwem PPP - otrzyma w prezencie iPod'a shuffle z możliwością personalizacji obu gadżetów - zamieszczenia dowolnego wzoru czy napisu na obudowach obu urządzeń.

Działania promocyjne zaplanowano na 6 miesięcy. Jak wyjaśnia Cezary Terepka, dyrektor zarządzający PPP Marketing Sp. z o.o. - Jest to unikalna oferta na rynku, skorzystają z niej wszyscy Ci, którzy zdecydują się na zakup telefonu za naszym pośrednictwem. Dzięki temu, tylko oni będą mogli cieszyć się niepowtarzalnym, spersonalizowanym iPhone’em i otrzymanym w prezencie iPodem Shuffle. Przy dokonaniu zakupu w salonie, nie będzie takiej możliwości.

W pierwszej fazie promocji organizująca ją agencja Liberty Group zamierza wykorzystywać media elektroniczne - później przyjdzie czas na reklamę tradycyjną, wspomaganą działaniami informacyjnymi skierowanymi do ogólnopolskich mediów i pism branżowych.

Jest to na pewno znacznie ciekawszy pomysł, niż ustawianie sztucznych kolejek przez Orange. Ciekawa jestem jak wpłynie na wyniki sprzedażowe Ery - jak dotąd, zgodnie z podawanymi informacjami, obie sieci sprzedały ok. 15.000 aparatów iPhone. Wynik nie jest więc taki najgorszy, biorąc pod uwagę mikroskopijne zainteresowanie imprezami promocyjnymi.

Co złośliwsi internauci twierdzą jednak, że promocja PPP Marketing wynika głównie z zalegania iPodów shuffle w magazynach...

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.