Ekspresowe naprawy w Orange Smart Care [#wSkrócie]

Ekspresowe naprawy w Orange Smart Care [#wSkrócie]07.08.2019 15:03
Szybkie naprawy smartfonów w ramach Orange Smart Care
Źródło zdjęć: © Digital Care
Mateusz Żołyniak

Firma Digital Care poinformowała o uruchomieniu stacjonarnego punktu napraw w salonie Orange Smart Store w warszawskim "Sezamie".

Nowy punkt napraw Digital Care dostępny jest dla użytkowników, którzy mają usługę Orange Smart Care. Ma umożliwić on ekspresowe - krótsze niż 2 godziny - rozwiązywanie usterek, co dotyczy głównie smartfonów.

Szczegóły na temat punkty napraw Digital Care w ramach Orange Smart Care znajdziecie poniżej:

Digital Care:

Stacjonarny punkt napraw to udogodnienie dla osób, którym zależy na czasie i które nie chcą korzystać z usług kuriera. Wystarczy przyjść do salonu Orange Smart Store w warszawskim „Sezamie” i przekazać uszkodzony telefon w Strefie Napraw. Standardowa naprawa potrwa maksymalnie do 5 dni, natomiast możliwe jest jej skrócenie do 2 godzin.

Zarówno obsługa klienta, ekspertyza, naprawa i odbiór sprzętu dokonywane są w jednym miejscu. Co więcej, podczas wizyty w punkcie można dokonać aktywacji usługi Orange Smart Care w dowolnym momencie trwania abonamentu, o ile diagnoza smartfona wykaże, że jest on w dobrym stanie.

Jeśli po wykonaniu ekspertyzy urządzenia okaże się, że wszystkie potrzebne do wykonania naprawy części znajdują się w punkcie, a proces technologiczny umożliwia przeprowadzenie naprawy w czasie 2 godzin, serwisant zaoferuje Naprawę Ekspresową. Opłata za skrócenie czasu naprawy wynosi 99 zł.

Orange Smart Care to usługa oferowana przez Orange we współpracy z firmą Digital Care. Skierowana jest do klientów, którzy decydują się na zakup smartfona od operatora lub kupili go w innym miejscu, ale używają karty SIM Orange. Oferowana jest w dwóch opcjach - 9,99 zł miesięcznie lub 15,99 zł miesięcznie.

W pierwszym przypadku użytkownicy mogą skorzystać z napraw urządzenia mobilnego w limicie do 1000 zł, w przypadku uszkodzenia wyświetlacza lub zalania wodą. W drugim, z jednej nieograniczonej kosztowo naprawy w przeciągu 12 miesięcy, w ramach której możliwa jest wymiana nawet całego urządzenia w przypadku zalania wodą, czy naprawa dowolnego elementu ze względu na uszkodzenia mechaniczne.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.