TopUP.CENTER - elektroniczna zdrapka, dzięki której za doładowanie konta zapłacisz mniej

TopUP.CENTER - elektroniczna zdrapka, dzięki której za doładowanie konta zapłacisz mniej01.05.2015 12:34
Shutterstock
Redakcja Komórkomanii

Są obszary, w przypadku których wydaje się, że nic nowego już się nie wymyśli. Nic bardziej mylnego. Najprostszy przykład to metody doładowania konta w ofertach na kartę.

Królują dwie metody. Pierwsza to zdrapka – wymaga jedynie przepisania specjalnego kodu, ale po samą zdrapkę trzeba się wybrać do sklepu, przy czym łatwo ją zniszczyć lub zgubić. Druga to doładowanie online przez stronę operatora – świetna opcja dla przyczajonych na tłustą zdobycz tygrysów. Wszystko odbywa się bez wychodzenia z domu, a i promocje bywają syte, choć często obwarowane kilkoma warunkami (dodatkowa kasa tylko na rozmowy w danej sieci, tylko na SMS-y lub ważna przez określony czas). Trzeba być ponadto tygrysem ze współczesnej dżungli, który ma konto w banku.

A gdyby połączyć zalety dostępnych na rynku rozwiązań? Okazuje się, że jest jeszcze miejsce na nowe pomysły – hybryda, czyli kod jak ze zdrapki, ale przez Internet i z dodatkowym bonusem.

Shutterstock
Shutterstock

Mowa o ofercie nowego gracza na rynku - TopUP.CENTER. Łączy ona dwie wspomniane wcześniej metody, więc jest w zaskakujący sposób nowatorska. Żeby nie przedłużać, od razu odpowiem na pytanie „gdzie jest haczyk?” Jest jeden, ale niewielki – jak chcesz zaoszczędzić, musisz mieć konto na Facebooku i z jego poziomu zalogować się w serwisie. A warto, bo - w zależności od operatora i kwoty doładowania - każdorazowo można zaoszczędzić nawet kilkadziesiąt złotych.

Proces zakupu kodu w TopUP.CENTER kojarzy mi się z odwiedzinami kiosku, tyle że internetowego. Różnica jest taka, że przy wydawaniu pieniędzy nie porozmawiasz sobie z miłą ekspedientką o pogodzie i nie kupisz przy okazji kilku – prawdopodobnie zbędnych – rzeczy. Proces jest szybki i konkretny, a zamyka się w pięciu krokach i kilku kliknięciach.

Najpierw trzeba wybrać operatora. Na szczęście nie usłyszymy: „nie mamy tego w ofercie”. Każda z liczących się sieci jest dostępna.

Drugi krok to wybór kwoty doładowania, przy czym od razu mamy wgląd na możliwą zniżkę.

Po wybraniu odpowiedniej kwoty należy zdecydować, czy chcemy zapłacić całą kwotę doładowania...

... czy też zalogować się przez Facebooka i kwotę do zapłaty obniżyć.

Następnie wystarczy podać adres mailowy i numer telefonu, na który zostanie przesłany kod. W razie jakichkolwiek problemów kod będzie dostępny w tych dwóch miejscach oraz w panelu administracyjnym na stronie TopUP.CENTER.

Na koniec pozostaje wybór metody płatności i finalizacja. W tym momencie można skorzystać z przelewu, karty płatniczej albo PayPala.

Po transakcji wysyłana jest „zdrapka”. Stosując funkcję kopiuj/wklej kod zostanie szybko "wklepany", a konto zasilone.

Oferta TopUp.CENTER jest świeża, ale zespół tego projektu ma szerokie horyzonty i będzie rozszerzał swoją ofertę także na inne kraje. Dla nas najważniejsze jest, że w Polsce obecna jest już teraz, bo zniżki są naprawdę spore.

Na koniec lista operatorów, których konta można doładować przy użyciu TopUP.CENTER.

Materiał powstał we współpracy z serwisem

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.