Fossil zapowiada smartwatcha z Androidem Wear, "okrągłym" ekranem i układem Intela

Fossil zapowiada smartwatcha z Androidem Wear, "okrągłym" ekranem i układem Intela19.08.2015 10:58
Produkty firmy Fossil
Źródło zdjęć: © Fossil

Fossil to firma, którą zapewne zdecydowanie lepiej kojarzą osoby odwiedzające blogi modowe niż te, które interesują się technologią. Hej, mamy XXI wiek, więc pora to zmienić.

Jeśli zerkniecie na portfolio zegarków z Androidem Wear, to ujrzycie tam produkty LG, Samsunga, Motoroli, Huaweia, Asusa i Sony, czyli wyłącznie technologicznych wyjadaczy. Smartwatch nie musi być jednak wyłącznie naręcznym komputerem dla nerda i nic nie stoi na przeszkodzie, by uczynić z niego element biżuterii i modny dodatek. Nie dziwota więc, że na ten rynek zęby ostrzą sobie także giganci branży fashion, a jako jedna z pierwszych wyłamała się amerykańska firma Fossil, która słynie z produkcji torebek, portfeli i klasycznych zegarków.

Smartwatch tego producenta napędzany będzie przez układ Intela i - jeśli chodzi o technikalia - to wszystko, co na chwilę obecną wiadomo na jego temat. Podczas prezentacji, na której obecna była redakcja Engadgeta, ujawniono jednak jego wygląd, który wzbudza u mnie mieszane uczucia.

Smartwatch firmy Fossil z Androidem Wear, Źródło zdjęć: © engadget.com
Smartwatch firmy Fossil z Androidem Wear
Źródło zdjęć: © engadget.com

Ok, metalowa i okrągła koperta w połączeniu ze skórą wygląda nieźle, ale dlaczego producent modnej galanterii postawił na ten szpecący, ucinający ekran czarny pasek rodem z Moto 360?

Smartwatch firmy Fossil z Androidem Wear, Źródło zdjęć: © engadget.com
Smartwatch firmy Fossil z Androidem Wear
Źródło zdjęć: © engadget.com

Konkurencja w postaci LG czy Huaweia udowodniła, że da się zrobić zegarek z całkowicie okrągłym ekranem, który wygląda ładnie i pozbawiony jest rzucających się w oczy skaz.

Huawei Watch i LG Watch Urbane
Huawei Watch i LG Watch Urbane

Wspomniana Moto 360 broni się przynajmniej bardzo wąską ramką otaczającą ekran, a propozycja Fossila nie wyróżnia się niczym. Szkoda.

Urządzenie ma trafić do sprzedaży jesienią, czyli mniej więcej w tym samym czasie, co inteligentny czasomierz luksusowej marki TAG Heuer. Jestem ciekaw, kto wygra nadchodzącą wojnę: giganci technologiczni czy producenci klasycznych zegarków z wyrobioną marką.

Źródło: Engadget

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.